Espenlis Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Blir bedre når jeg får på resten av lyktene også. Mer helhet. men, takk Andre positive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Liker både de nye og gamle jeg...... Nye var finest i mørket syns jeg og de gamle var finere enn de nye på lyse dagen.... Men den får vel en facelift med de nye lyktene og det er vel det som er meningen... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Syns heller ikke noe om de lyktene Penere når det var mørkt. I dagslys vises ringene altfor dårlig. Alt går i ett. Ikke pent! Men men. Du om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Syns heller ikke noe om de lyktene Penere når det var mørkt. I dagslys vises ringene altfor dårlig. Alt går i ett. Ikke pent! Men men. Du om det Hehe, lysene er ikke skrudd på på det bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Mente chrome-lykter generelt. Har sett sånne på bil og ringene vises ikke før på nært hold. Men viktigste er jo at du liker dem Syns forøvrig at de samme type lyktene som du har i svart er riktig så pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Likte gammellyktene bedre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Det jeg la mest merke til var grillen din. Den var litt orginal. Ikke orginal BMW men orginal deg. Når det gjelder lykten så skal en BMW ha 4 runde lykter foran. Det er endel av identiteten til en BMW. Nå har du en Peugot/BMW eller noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 syns det blei skikkelig bra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Jeg liker ikke one-piece lykter, og heller ikke disse.. Mye penere de du hadde først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 Ny bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå