Gå til innhold

Faen så bra!! Toyota avensis 1,6 og bmw 320 e36

Divine
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han mente hannes sort e30 325 gikk like godt som din M3 e30

jeg har aldri kjørt om kapp med en E30 325 med min M3.. har forøvrig ikke gjort det mot noen.. kjører pent jeg se. :D

he he he, som DIN E30 m3 , jeg har ingen .

Joda. Du kjører sikkert pent :wink: Etter alt og bedømme er det jo absolutt ingen her som bruker gass pedalen på bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente hannes sort e30 325 gikk like godt som din M3 e30

jeg har aldri kjørt om kapp med en E30 325 med min M3.. har forøvrig ikke gjort det mot noen.. kjører pent jeg se. :D

he he he, som DIN E30 m3 , jeg har ingen .

Joda. Du kjører sikkert pent :wink: Etter alt og bedømme er det jo absolutt ingen her som bruker gass pedalen på bilen :P

tror det ble litt feil her.

jeg prøvde å legge inn en setning fra ditt innlegg, men det ble litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, forstod det likevel som om at du ikke hadde kjørt mot en 325 e30 med din e30M3 :wink:

Du har jo eid begge deler, både M3 e30 og e36 325. Er E30 M3 utrolig mye råere i aks og etter 100 kmt ? Er mange som mener at 325 tar en E30 m3 på ei lang slette og de er nesen like fra 0-100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, forstod det likevel som om at du ikke hadde kjørt mot en 325 e30 med din e30M3 :wink:

Du har jo eid begge deler, både M3 e30 og e36 325. Er E30 M3 utrolig mye råere i aks og etter 100 kmt ? Er mange som mener at 325 tar en E30 m3 på ei lang slette og de er nesen like fra 0-100.

det er så lenge siden jeg hadde 325, så jeg husker ikke helt hvordan den gikk i forhold.. + at det var cab.

tror de bilene er rimelig like i prestanda. M3`n er kanskje litt kjappere opp til 100, mens 325 kommer fra 100 og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cabben veier jo litt mer og er derfor tregere ?

Ok, har hatt lyst på en E30 M3 , de er jo ikke lengre over dyre. Finner et fint eks fra 120 000 kr har jeg sett.

Men da er det vel like greit og ga for den planen jeg alt har, nemmelig slenge en 328 motor ned i 320'en. Regner med at det gir FORSKJELL :wink: 320 har jo mye laver utvekksling også, så da bør den ta 325 og :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he .... ja, jeg kan jo drømme om det. Blir dyrt nok og bytte motor.

Selvom det hadde vert knall som få og slengt inn en kompressor :wink:

Bilen er 14 år og bærer godt preg av det, selvom jeg har byttet /lakkert og pusset opp bilen nå, vet jeg at rust og annet kommer igjenn.

Dette er bare en midlertidlig bil til fruen skaffer seg en jobb (studere) slik at det blir litt mer penger. Hadde da tenkt og bytte til M3 E30 (de blir jo tatt vare på) eller en nyere e36/e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...