dbarosen Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Noen som har/vet hvordan man skal koble ut startsperra? Den mangnetgutten man må trykke ned hver gang man skal starte er xtremt irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Går det an da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbarosen Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 Det går vel neppe...Di kunne lagt det magnetsignalet i nøkkelen, har vært litt enklere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Hva prater du om egentlig? Magnetgutt? Hvilke årsmodell har du? Er det snakk om en etter 1995 har den noe som heter EWSII og det er plent umulig å koble ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbarosen Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 325tds 93mod e36. . . Framfor girspaken har jeg en rød knapp som blinker..før jeg starter må jeg trykke ned knappen. .Det som brukes til å trykke ned knappen med, er noe som lingner på en penn som gir et signal om at starter-glødeplugger++ må få strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Dette er en type startsperre som er vanlig i Tyskland og England. Ikke forstår jeg hvorfor de monterer en slik en i stedet for en hel alarm med startsperre. Hør med en godkjent alarmforhandler. De kan nok hjelpe deg med å kople ut sperren. Ville ikke prøvd på dette selv, hvis du ikke har en del kunnskaper om bilelektrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå