Gå til innhold

Kraftig durelyd ved svinging til venstre!


bauf2k
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

som jeg skrev på tema,så har jeg en kraftig durelyd når jeg svinger til venstre.. og hele bilen vibrere no jævlig.. blir bare sånn når jeg ligger ifra ca.50km/t og oppover.. dess fortere jeg kjører,dessto høyere og værre blir durelyden og vibasjonene. noen som vet hva dette kan være?? kansje dåli forklart,men gjorde mitt beste! synes det er rart at det blir bare sånn når eg svinger til venstre.. høyre går det helt knirkefritt! :?

har en E30 325i 86mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow,det var et raskt svar..takker! tenkte på det samme,men syntest det var rart at det blir sånn bare når jeg svinger til venstre. men men,har ikke så mye peiling på bil! men takk for svar! :D

no problemo :) er fordi at det er kun det ene lageret som er fucka.. men skift begge forran når du først skal skifte ett..så er det gjort hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke finne delenummeret til kun lageret, jeg kunne tenke meg å byttet dette selv da jeg har samme problemet, men for meg virker det som man må bytte hele innsatsen.

Delenummeret til denne er: 31211131297

Men det er jo smådyr da, i forhold til å ha bare byttet lageret inne i innsatsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg skulle ha lagre til bilen, dro jeg bare til en butikk som hadde lagre, sa hva bil jeg hadde, og woooppaaah... fant de bilen på listen sin, gikk å henta lagrene...er ikke vanskeligere enn det?

Da kan ikke det ha vært til 325 e30 eller? Var å henta nye lager i dag, man får kun hele innsatsen. Kanskje du er smartere enn meg men ut ifra delekatalogen så ser jeg kun at man får tak i hele huset? eller?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10

"woooppaaah... "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme symptomer har jeg også. Trolig et hjullager som er gåent.

Men litt stiv pris på fremre hjullager, nesten så man bytter hele fjørbein med innsats å alt (brukt da selvfølgelig).

Jeg hører fra mange at fremre hjullager skal være greit å skifte, mens bak er det verre.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eit helvete og skifte bak ja :? , var ferdige i 17 ikveld. Neste gang eg skal bytte bak skal eg levere den inn på verkstad. Alt satt som f... Måtte av og presse ut lageret og det nye røk når det nesten var pressa inn. Da var eg BLID ](*,) Ps du må av med berebrua bak på drite e34 får og bresse ut og inn lageret. Er kansje slik på e30 og, hugsar ikkje korleis det var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

som jeg skrev på tema,så har jeg en kraftig durelyd når jeg svinger til venstre.. og hele bilen vibrere no jævlig.. blir bare sånn når jeg ligger ifra ca.50km/t og oppover.. dess fortere jeg kjører,dessto høyere og værre blir durelyden og vibasjonene. noen som vet hva dette kan være?? kansje dåli forklart,men gjorde mitt beste! synes det er rart at det blir bare sånn når eg svinger til venstre.. høyre går det helt knirkefritt! :?

har en E30 325i 86mod.

Har også samme symptomer i en E39 touring. Durer som faen når du ligger 80+, men her blir det borte i venstresvinger og omvent i høyresvinger. Lyden kommer i fra bak.

Er det sikkert at det er hjullager? Noen som vet ca. hvor mye det koster å skifte det?

Hvis det ikke skiftes, kan det gå helt i stå da? låse seg osv.? Hadde vært kjekt å vite før det skjer i 110 på E6=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...