Gå til innhold

Kjørekurs på Nürbrgring

Thorleif
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det ikke mange timene igjen før en del Nordmenn setter seg på flyet eller i bilen, med retning Eifel dalen :D . Siden vi er mindre i antall enn vi var i fjor, er vi bare i to grupper :) . Dvs. de to instruktørene våre i år er Michael Middelhaufe og Jürgen Neuhaus 8) . Herr Middelhaufe er test spesialist hos BMW :lol: , og den instruktøren som er normalt for oss Nordmenn. Herr Neuhaus :) er Europamester i Porsche 917 fra 1971, og instruktøren for gruppen jeg er i.

Det jeg bare må få si til dere som er hjemme, dere går glipp av tre fantastiske,lærerike og utrolig sosiale dager, på verdens beste bane, og bare gjett om de 9 fra Norge pluss meg selv fra Azerbaijan, gleder oss til denne begivenheten. :wink:

De av dere som tenker på dette kurset, husk første uken i august, og sett av tid, så kan vi kanskje møtes der nede neste år.

Hilsen

Mitt andre hjem, eller som fruen sier, mitt hjem er Ringen

P5010015.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 15-20 år siden rocket jeg rundt på Hockenheim i div. Porscher...i dag kjører jeg E46 318dT. :lol: Dere får ha en riktig god tur og nyte både bil, natur og sosialt samvær et par tre meget intense og interessante dager. :D Husk at det ikke er om og gjøre å komme først i mål, men å komme hel hjem... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så veldig kostbart. I alle fal ikke i forhold til hva du får...

Thorleif! Vi sees den første uken i uken august til neste år. Nok en gang ble jeg opptatt med jobb, det har skjedd de 4 siste årene:(

Neste år bor jeg kanskje litt nærmere også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorleif! Vi sees den første uken i uken august til neste år. Nok en gang ble jeg opptatt med jobb, det har skjedd de 4 siste årene:(

Det er sant at det er billig iforhold til hva du får tilbake.

Jeg gleder meg allerede :P , siden alle som er nye er et nytt posetivt innslag i denne sammenheng :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant at det er billig iforhold til hva du får tilbake.

Jeg gleder meg allerede :P , siden alle som er nye er et nytt posetivt innslag i denne sammenheng :lol: .

Har de noen nettside eller annet der man melder seg på ? pris info osv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he , kan ikke annet en og si HELDIG GRIS :D

Hvor mye pennger koster noe slik ? og hvordan er det tilrette lagt ? Melder seg inn osv..?

Dette er den viktigste uken å ha klar i hele året for meg.

Det koster knapper og glansbilleder, eller på europeisk EUR 990 for kurset, som er ca halvparten av alle andre kurs her nede.

Se på denne side,

http://www.fahrerlehrgang.info/version_en.html

Håper det faller i smak, og du er klar neste år.

Thorleif Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he , kan ikke annet en og si HELDIG GRIS :D

Hvor mye pennger koster noe slik ? og hvordan er det tilrette lagt ? Melder seg inn osv..?

Dette er den viktigste uken å ha klar i hele året for meg.

Det koster knapper og glansbilleder, eller på europeisk EUR 990 for kurset, som er ca halvparten av alle andre kurs her nede.

Se på denne side,

http://www.fahrerlehrgang.info/version_en.html

Håper det faller i smak, og du er klar neste år.

Thorleif Nilsen

He he , rundt 13 000 pluss reise og lomme pennger :wink: Ja ja, får se hva madammen sier til det, hun vil jo så gjærne til Tyskland en tur *gni seg i henda og pønske ut lur ide* Tviler på penngene rekker med neste år, men året etter bør var rimelig spikkra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen klarte du å få 990 euro til å bli 13000?

Du tenker på pund du?

Euron er litt over 8!

dvs rundt 8200-8500kr for kurset.

Jeg brukte denne valuta kalkulatoren : http://www.aftenposten.no/nyheter/okono ... 029508.ece

Og dret meg helt jævelig ut på hva jeg skulle regne det om til. :wink:

Rett beløp er : 7764.075 kr ! Altså er det fult overkomelig med nåværende øko også !! Leit du må kjøre med egen bil ifall det skjer noe. Men men, håper motoren jeg vil ha går i boks, så kan det bli artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...