Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har dere noen ideer om hvordan jeg skal lage til monteringa av wastegaten?

Har noen selv, men kunne tenkt meg å høre om dere har noen forslag!

P1010293.jpg

P1010294.jpg

Har skjedd litt i det siste også. Har klargjort bilen for sandblåsing, så nå ser den sånn ut:

P1010296.jpg

P1010298.jpg

P1010297.jpg

Også har bakstillinga fått farge

P1010295.jpg

Her er trykkrøret mitt og patenten på tilleggsdysa. Ikke jeg som har sveisa, skal finpusse litt :D

P1010300.jpg

P1010299.jpg

Skrevet

Bøye brakketen ja, thx!

Det med gjengestang hadde jeg planlagt.

Hvordan ser opphenget av stabstag bak ut på E30? Skal jo ha på det nå, men 318 har ikke det orginalt. Må bare viite staget er hengt i karosseriet

Skrevet
Hvordan ser opphenget av stabstag bak ut på E30? Skal jo ha på det nå, men 318 har ikke det orginalt. Må bare viite staget er hengt i karosseriet

Nå har jo ikke jeg for vane å skru på 4er E30, men alle andre BMW-modeller jeg kan huske at jeg har vært borti uten stabstag bak - så er de orginale skruhullene i karossen der. Så få tak i et brukt stabstag med fester og foringer, så regner jeg med at det er bolt-on.

Skrevet

Nå har jo ikke jeg for vane å skru på 4er E30, men alle andre BMW-modeller jeg kan huske at jeg har vært borti uten stabstag bak - så er de orginale skruhullene i karossen der. Så få tak i et brukt stabstag med fester og foringer, så regner jeg med at det er bolt-on.

Jeg har stabstag og nye foringer liggende. Skaffe fester jeg da!

Skrevet
Skal bilen sandblåses innvendig med dasbordet på plass? Tar jo max en 1/2 time å nappe det ut..

Nei, det er selvfølgelig tatt ut. Bare pakka inn så ikke kontakter og ledninger ikke blir fylt opp av sand

Skrevet

Har gjort istand trykkrøret som skal sitte på innsuget. Mangler bare lakk. Men det mangler inngang for denne slangen:

P1010307.jpg

Litt flere bilder av hvor den går osv.

P1010324.jpg

P1010325.jpg

Er vel tilskuddsluftventilen dette.. Hvis jeg fjerner alt det, hva vil da skje? At jeg må holde den i gang med gasspedalen til den blir varm?

Har bestilt EVOIII kit til bilen også. Akkurat likt som på dette bildet

snnbredding.jpg

Traktor'n har blitt den rånebrakka også :lol:

P1010315.jpg

P1010317.jpg

Til slutt et bilde av motor og bilbygger pr. i dag

P1010323.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...