Dannis Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 for all del, når du skal montere/få montert stylinga så gjør det skikkelig og vær nøye! går en e30 her i byen me m3 styling montert og jeg tror de bare har klaska på og lakka. det ser helt jævlig ut. ser på lang avstand at det er bølger og ujevnheter i stylinga, ser rett og slett ut som den har vært kræsja og retta med slegge. så vær snill og gjør det skikkelig.
Bimmerlars Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Skrevet Mai 22, 2006 Om det tar meg hele sommeren og få det fint så får det gjøre det Skal bli dønn strøkent, ihvertfall så strøkent jeg får til å få det!
Bimmerlars Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 Ingen som kan hjelpe meg litt med den slangen? Andre problemer enn at jeg må holde liv i den til den går seg varm om jeg tar det bort?
feedon Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 hvis du går inn på www.stenparnermotor.se så selger han splitter nye t34 turboer til 5000 kroner stykket hvis du samtidig vil ha deg en liten kjøre tur så kan du jo bare ta den med deg inn i landet igjen koslig kar som er flink til og gi rabatt til folk ps. hvis du finner ut at du skal kontakte han så burde du ringe til han ikke sende mail kosligere og ha med og gjøre da
Bimmerlars Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Skrevet Mai 26, 2006 hvis du går inn på www.stenparnermotor.se så selger han splitter nye t34 turboer til 5000 kroner stykket hvis du samtidig vil ha deg en liten kjøre tur så kan du jo bare ta den med deg inn i landet igjen koslig kar som er flink til og gi rabatt til folk ps. hvis du finner ut at du skal kontakte han så burde du ringe til han ikke sende mail kosligere og ha med og gjøre da Er dette kvalitetsturboer? Var interessant...
Bimmerlars Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Skrevet Juni 3, 2006 Takk for det! Skal holde dere oppdatert. Skjedd litt av hvert i det siste egentlig. Bilder og info kommer
mEhE Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 vet ikke om det er nevnt før,men hvilken motor skal du ha i nå som m10`en skal selges?
Bimmerlars Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Det er litt uvisst for øyeblikket. Tenker fælt på det om dagen. Heller mye mot M30B35 sugemotorbygge (ja, faktisk!) Men hva som skjer det gjenstår å se..
Maxxsonics Skrevet Juni 11, 2006 Skrevet Juni 11, 2006 har du starter å kjørt m10 motor'n din eller har du gitt opp m10 motor'n din? ser du vurderer anna motor...!
Bimmerlars Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Skrevet Juni 11, 2006 Bli rått uansett dette Stå på Hyggelig med noen gode ord på veien
Bimmerlars Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Skrevet Juni 11, 2006 har du starter å kjørt m10 motor'n din eller har du gitt opp m10 motor'n din?ser du vurderer anna motor...! Har ikke starta den etter at jeg tok den ut. Mye som skjer i hodet mitt om dagen, lurer fælt på hva jeg skal gjøre Var i Gøteborg og henta EVO III kittet i dag da! Så nå blir det jobbing fremover! Ny kanal er montert på venstre side også.
Mr_Man Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 nå er det lenge siden det har kommet noen bilder her syns jeg? hvordan går det med prosjektet?
Mr_Sunde Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 Var ikke M10 motoren muligens til salgs? Nye motorplaner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå