Gå til innhold

Bimmerlars: BMW E30 EVO racingbil


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

for all del, når du skal montere/få montert stylinga så gjør det skikkelig og vær nøye! går en e30 her i byen me m3 styling montert og jeg tror de bare har klaska på og lakka. det ser helt jævlig ut. ser på lang avstand at det er bølger og ujevnheter i stylinga, ser rett og slett ut som den har vært kræsja og retta med slegge.

så vær snill og gjør det skikkelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du går inn på www.stenparnermotor.se så selger han splitter nye t34 turboer til 5000 kroner stykket hvis du samtidig vil ha deg en liten kjøre tur så kan du jo bare ta den med deg inn i landet igjen :) koslig kar som er flink til og gi rabatt til folk :) ps. hvis du finner ut at du skal kontakte han så burde du ringe til han ikke sende mail :P kosligere og ha med og gjøre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du går inn på www.stenparnermotor.se så selger han splitter nye t34 turboer til 5000 kroner stykket hvis du samtidig vil ha deg en liten kjøre tur så kan du jo bare ta den med deg inn i landet igjen :) koslig kar som er flink til og gi rabatt til folk :) ps. hvis du finner ut at du skal kontakte han så burde du ringe til han ikke sende mail :P kosligere og ha med og gjøre da :)

Er dette kvalitetsturboer? Var interessant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
har du starter å kjørt m10 motor'n din eller har du gitt opp m10 motor'n din?

ser du vurderer anna motor...!

Har ikke starta den etter at jeg tok den ut. Mye som skjer i hodet mitt om dagen, lurer fælt på hva jeg skal gjøre :?

Var i Gøteborg og henta EVO III kittet i dag da!

Så nå blir det jobbing fremover! Ny kanal er montert på venstre side også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...