Gå til innhold

Bimmerlars: BMW E30 EVO racingbil

Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Bilen selges ikke lenger da jeg har fått igjen arbeidsløsta!

Skal kjøpe bur nå snart, og etter det skal jeg lakkere bilen innvendig, i motorrom og i bagasjerommet. Hvilke farger synes dere bilen skal få?

Vurderer hvit innvendig, motorrom, bagasjerom, samt utenpå men også med rødt! Slik som Marlboro DTM bilen. Søk på google.

Også vurderer jeg svart innvendig, motorrom og bagasjerom, og knall rød utenpå.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart rødt er jo veldig fint det da, men hvitt er jo enda mer racingbilfarge. Eller?

Tror svart inni, motorrum og bagasjerom, rød bil, rødt veltebur og røde bøttestoler kunne blitt bra.

Men ser også for meg hvitt der det er svart på overnevnte og svarte bøttestoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

nå holdt jeg nesten på å bli forbanna:Phehe.. trudde du ga opp prosjektet:Pmen ser du er på han igjenn når jeg leste slutten.. leste igjennom hele greia nå og er meget imponert må jeg si=) hiv ut noen bilder av breddinga.. må jo se litt underveis i forhold til sluttresultatet! VELDIG BRA PROSJEKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå holdt jeg nesten på å bli forbanna:Phehe.. trudde du ga opp prosjektet:Pmen ser du er på han igjenn når jeg leste slutten.. leste igjennom hele greia nå og er meget imponert må jeg si=) hiv ut noen bilder av breddinga.. må jo se litt underveis i forhold til sluttresultatet! VELDIG BRA PROSJEKT!

Takker :D

Har vært sjuk i noen dager nå, men så fort det er over skal jeg til med burbygging.

Har tatt bort hele fronten på bilen nå, da forrigere eier bulka den som satt der. Blir ikke til at jeg monterer den nye før jeg har laga motorfester osv. til motoren som skal inn. Da det forenkler prossesen en del og ikke ha den der!

Bilder av breddinga og resten av fremgangen kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...