Bimmerlars Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 Ingen V8 i min E30, men takk for tilbudet
Gjest Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 har en m30b34 i e30 som er i daglig bruk. 218hk 310nm. denne skal jeg snart skru ut grunnet nytt prosjekt og den vil da bli vurdert solgt sammen med 5 trinns manuell kasse, innkorta mellomaksling, motorfester, ledningsnett, hjerne, king dragon sportsluftfilter, eksosanlegg og elektrisk vifte. motoren fungerer greit, men går ujevnt på tomgang. usikker på hva dette kommer av..overhaling bør nok vurderes, men det regner jeg med du hadde planer om uansett. motoren er en 84 mod med motronic. vet ikke hvor langt den har gått.. kan prøves i bil hvis du er interessert.
Eika Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 han andre skal ikke kjøpe motoren osv så da ligger det til salgs igjen http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=45081
Bimmerlars Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 å blir planen fremmover nå? ikkno? Har skaffet en M10 motor til, slik at den den andre E30'en min kan rulle og brukes fortsatt. Sier ikke mer
muska Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Kan berolige dere at det blir bil av dette.. Om det blir min datter sin eller svigerdatter sin gjenstår å se Eller kanskje det blir lekebil til mor Det vil tiden vise Ønsker Bimmerlars lykke til med den andre Mvh Muska
Bimmerlars Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 Takk skal du ha Ønsker den det måtte være av dere som bygger denna lykke til! Spennende å se hva det blir ut av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå