Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Får titte på det en dag da, så får vi se hva det blir til! Okey? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 bare og si i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 bare og si i fra Den er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Har du finni Oljetryksbryteren? Den står bak på toppen ved siden av fordeleren. Se bilde av motoren din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Har du finni Oljetryksbryteren? Den står bak på toppen ved siden av fordeleren. Se bilde av motoren din. Skal ut i garasjen og mekke nå! Så da skal jeg se om jeg finner den Skal lakke blokka nå, kommer bilder av det ferdige produkt Alle asfaltmattene er også snart borte. Vurderer å lakke innvendig og ikke ha noe teppe. Hvor bråkete blir det egentlig inni der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Nå har jeg fått kjøpt motorlakk! Fikk ikke tak i varmebestandig bengalakk.. Så den skal på i morgen! Driver å fjerner asfaltmatter også nå, går lekende lett med varmepistol og meisel! Vanlig bengalakk holder det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hehe Var litt mye for en slangebeta med stål på egentlig 50 lapp? Slike slanger koster endel, bar så du vet det! Når du lager retur så lag den så høyt som mulig på bunnpanna slik at den kommer over oljenivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Det skal jeg gjøre Driver å sprayer på motorlakken nå. Hadde faktisk lakksprøyte, men nå kjøpte jeg motorlakk på sprayboks da. Blir ikke helt optimalt, men synes det blir greit nok. Legger ut bilder etterpå. Tess har stålomspunneslanger eller? Tenkte på returen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Tess har slanger med stålmantel ja, men de er ikke egnet til olje pga. dårlig varmetoleranse. Max 65C på den slangen de har som ikke koster skjorta. De har derimot vanlige slanger uten stålmantel som kan brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Får ta en tur å titte! Da har jeg fått lakka blokka pluss litt diverse Pusser girkassa strøken Asfaltmatter fjernes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det skal jeg gjøre Driver å sprayer på motorlakken nå. Hadde faktisk lakksprøyte, men nå kjøpte jeg motorlakk på sprayboks da. Blir ikke helt optimalt, men synes det blir greit nok. Legger ut bilder etterpå. Tess har stålomspunneslanger eller? Tenkte på returen Du trenger ikke ha stålomspunnet slange på returen, der er det ikke trykk! Kun til turbo er det trykk, men strengt tatt så er det ikke nødvendig med stålomspunnet her heller, men det er jækli pent med det da! jeg skal ha alt på min i stålomspunnet og silicon, hehe.. jålete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det skal jeg gjøre Driver å sprayer på motorlakken nå. Hadde faktisk lakksprøyte, men nå kjøpte jeg motorlakk på sprayboks da. Blir ikke helt optimalt, men synes det blir greit nok. Legger ut bilder etterpå. Tess har stålomspunneslanger eller? Tenkte på returen Du trenger ikke ha stålomspunnet slange på returen, der er det ikke trykk! Kun til turbo er det trykk, men strengt tatt så er det ikke nødvendig med stålomspunnet her heller, men det er jækli pent med det da! jeg skal ha alt på min i stålomspunnet og silicon, hehe.. jålete Hehe, ja, var det jeg også tenkte! Er jo stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Tøft prosjekt du holder på med M10 har blitt en ny gren blant turbo byggere i Norge virker det som. Utrolig mye deler som passer til den + At du nesten får kastet en M10 etter deg. Hva pusser du ned blokk og girkasse med? Skal snart gjøre det samme, så jeg trenger noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Tøft prosjekt du holder på med M10 har blitt en ny gren blant turbo byggere i Norge virker det som. Utrolig mye deler som passer til den + At du nesten får kastet en M10 etter deg. Hva pusser du ned blokk og girkasse med? Skal snart gjøre det samme, så jeg trenger noen tips. Det greieste er vel egentlig å sandblåse, men jeg tok drillen med stålbørste på. Tok et par kvelder, men var bare kos det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 stoppa helt opp el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå