M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 trykk på bildet og les! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Hmm..vet ikke helt jeg..må være noe med det bildet..bilen så nesten "tykk" ut..eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Helt ulik kommer den nok sikkert ikke til å se ut..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Ligner nesten volvo http://www.kpbj.com/images/automotive/2 ... 60R_LG.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 kommer aldri til å synes den er like fin som e46 m3, aldri...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 enig med du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Varmer ikke noe særlig nedentil dette her nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Er noe galt med det bildet/manipuleringen. Ser ut som en hvalross. Altfor høye sider og for små vinduer/for liten kupé. Kan se ut for at de har tatt en E90 og satt sammen med kupéen på en E63 (M6), med helt feil proporsjoner. Tror _ikke_ den blir identisk med det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 litt stygt og si det..men fjerner du hele fronten bak til dørene ser det faktisk ut som en hyundai coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Jeg har større tro på bildet nedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Disse bildene er jo bare photoshop spekulasjoner fra tysk media. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Det første bildet tror jeg ikke noe på. Den ser jo ikke ut, tviler på at BMW vil at M3 skal være så stygg... blir nok en elegant kupé til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dropze Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Den var Grisebillig!! :DD hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Det første bildet tror jeg ikke noe på. Den ser jo ikke ut, tviler på at BMW vil at M3 skal være så stygg... blir nok en elegant kupé til slutt... Jeg tror heller ikke på det første bildet...både midtlinjen og hjulbuen bak er helt tydelig på jordet. Dette bildet forteller vel trolig mer om hvordan den kommende coupe´en blir hvis man ser for seg bilen uten bakdøren, en litt forlenget fordør og med et helt sidevindu bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Synes den øverste der så noe spes bra ut nei. Men den ligner jo denne: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... erie&id=Im age2&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå