Proffen Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=bmw318i&id=MB_220_cab_001&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=bmw318i&id=MB_220_cab_001&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=bmw318i&id=MB_220_cab_005&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Pen bil. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 ja, gratulerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Fysj, et eksemplar fra våre erkerivaler..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Fysj.. Merce her da gitt... Doh!.. Men du får gratulere. (skjønner at det er BMW du har nærmest hjertet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Taxi/føner Nais Hehe neida, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Gratulerer med en meget fin bil. Jeg liker W124 modellen som cabriolet og jeg tror også at den har en fair mulighet til å bli en klassiker om noen år. Litt artig er det jo å kunne cruise rundt med hele familien i en åpen bil og samtidig ha en brukbar komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 Hei . Takker for alle svar. Koselig at jeg får så mange positiv tilbakemeldinger om min nye bil . Selvfølgelig er det BMW som står nærmest mitt hjerte. Og BMW blir det igjen. Men jeg må nok si at akkurat nå nyter jeg min MB 220 cab. Det er en nydlig bil å kjøre. Masse kjørekomfort. Hvis det er noen som lurer på hva jeg ga for bilen, så ga jeg 160.000 kr ferdig på veien. Tror jeg har fått mye bil for pengene. MVH MB220 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Mercedes er steike gode biler å kjøre... Har akkurat anskaffet en 86 mercedes e230. Kjempegod å kjøre!! Men drygt på maten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 legger dem inn jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Enig med folka over, bilen er flott !! Gratulere så mye Håper du slipper noe tull med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Mercedes er steike gode biler å kjøre...Har akkurat anskaffet en 86 mercedes e230. Kjempegod å kjøre!! Men drygt på maten!! Har aldri funnet meg til rette i de håpløse setene som Mercedes lager, skjønner ikke at det går ann å lage så dårlige seter og likevel få så mye skryt, til og med 1981 opel ascona er jo mye bedre å sitte i Men bilen din så da voldsomt strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Ja, må si meg enig i det med setene der ja. Klarer ikke få plassert raua bra i en merce. En opel Ascona med Recaro seter er nå noe av det beste man kan sette seg i, men for all del, det har jo ingenting med at d er en opel! hehe. Men ja, meget strøken merce d der! Pen bil, onkelen min har alltid hatt lyst på en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 legger dem inn jeg.... Hei BMW323i. Takk for at du la ut bildene. Takker så mye for tilbakemeldingene. Alltid litt hyggelig å få få litt skryt av bilen sin. MVH MB220 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Fin bil ! Gratulerer så mye.. Håper bare været bedrer seg så du får luftet deg litt før vinteren setter inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå