M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 jeg har slitt lenge med å like baken til e90'n, men det kommer seg stadig, men uansett er den fortsatt slående lik primeraen bakfra. har det noe med at e90 er designet av en japaneser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 den ligner ikke i det heletatt på en primera!!! fysj... bare nekt som f *** så kanskje vi kan overbevise fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 jeg kan gjerne nekte, men det er jo ikke til å komme fra alikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Vet det Men den er jo ikke akkurat stygg fordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 jeg synes den var stygg i begynnelsen, men den blir da penere for hver dag som går.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Sant.. Litt rart at de valgte den løsningen egentlig?? Fikk med meg hvordan de lagde den nye 6 serien på discovery og det virker da som de gjør en SKIKKELIG GRUNDIG!!!! jobb med bilene for de slippes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 men igjen, det var en japse som designet den, og da måtte det da bli noe japse preg over den.. hehe... heldigvis ser bmw sin rompe litt mer agressiv ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Det er sant Har fått sansen for det nu, men var litt "uggen" til den hekken selv en god stund. (Ps: Senkesettet blir litt for lavt for meg, har akkurat vært på Sharifs dekksenter og handla ny 17 toms pakke til bilen min, og tenkte egentlig bare å stive den litt opp, og senke den "littebitte" ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Sant.. Litt rart at de valgte den løsningen egentlig?? Er det egentlig så merkelig at mange nye europeiske bilmodeller (altså ikke kun modeller fra BMW) har et asiatisk preg (alt er relativt) over designet ? Se på VW (spesielt den nye Passaten...en krom-orgie uten et moderne sidestykke), Mercedes-Benz (spesielt interiøret på nye modeller), Audi (spesielt fronten på den nye A6´en er alt annet enn diskret) etc. Faktum er at om et par tre år er Asia (spesielt Kina og India) verdens største bilmarked og for bilprodusenter med en høy eksportandel til dette markedet er det avgjørende å ha modeller som er attraktive. Jeg tror BMW kommer til å selge 3 og 5-serier i bøtter og spann til dette markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Ligner bra på hverandre bakfra men så må vi jo trekke ifra kvaliteten på en av de bilene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Er virkelig E90 designet av en japaner ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Er virkelig E90 designet av en japaner ? Jeg trodde virkelig alle kjente til Christopher Bangle nå ??? ... og han er amerikaner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Han er vel ikke akkurat designer, han bare godkjenner løsninger og gir peke pinner på hvordan han vil ha det Så du ikke programme om m6 på discorvey channel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Han er vel ikke akkurat designer, han bare godkjenner løsninger og gir peke pinner på hvordan han vil ha det Så du ikke programme om m6 på discorvey channel Og jeg mener enda at japanske biler er overlegen Bmw når det gjelder kvalitet , men ikke kjøre følese og komfor *wroooom* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Han er vel ikke akkurat designer, han bare godkjenner løsninger og gir peke pinner på hvordan han vil ha det Så du ikke programme om m6 på discorvey channel ¨Chris Bangle er så absolut bildesigner, men han er også sjef for designavdelingen for hele BMW. Nederlenderen Adrian van Hooydonk er sjef for bildesign og det er trolig han som er ansvarlig for den nye E90 eller 3-serien...forøvrig slik vi også så i det aktuelle TV-programmet at han er vedr. E63 eller den nye 6-serien. http://www.autointell-news.com/News-200 ... 04-p10.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå