Gå til innhold

spillern spiller ikke av alle filene!


Anbefalte innlegg

jeg har en pioneer-dvd/mp3/cd osv osv spiller i bil bil, men jeg lurer på om det er noen som vet hvorfor den ikke spiller av alle sangene... jeg brant en cd med mp3's med rundt 90 sanger innpå, men den spiller kun av 39 stk, jeg trodde jeg gjorde no feil under brenninga, så jeg brant en ny, og akkurat det samme skjedde... men det står på skjermen 'folder 001' og 'track 039' når jeg spiller siste sangen! er det lagret i fler foldere? åssen får jeg skifta folder? håper noen kan hjelpe meg.... btw. jeg har bare fransk bruksanvisning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke Tv på den spilleren? (p5700DVD) Å såfall er det jo ganske greit å skifte folder. Du skifter vel folder med opp og ned pilene på spilleren vil jeg tro..?? (Er slik på mange andre spillere ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, en slik med Navi/G-måler og div da skjønner jeg.. Jeg har den modellen under (p5700 dvd) Når du skal skifte folder så trykker du til venstre på skjermen, på det midtre ikonet av de tre. (Pil i 90grander)

Men det er rart at spilleren ikke bare går videre til neste folder uansett. Det gjør min. Og har du ikke laget fler foldere skal det bare være en der. Men kan jo hende at den ikke støtter mer enn 39sanger i hver folder da. Kan jo prøve å brenne en cd med flere foldere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min erfaring med Pioneerspelar og mp3 i folders er

.....det er alltid ein folder som ikkje virkar, og dette er folder nummer 1. Altså dersom eg lagar 9 folderar så startar spelaren med folder 2,3,4,5,6,7,8,9. Nummer 1 får eg ikkje tak i.......

Så nå berre lagar eg 1. foldern tom....vips alt ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Dette høres veldig merkelig ut syns jeg...

Min (gode gamle) DEH-P7500MP har ingen problemer med verken formater eller mapper. Pil opp og ned for mappeskifte, har da lett hatt 90 sanger løst på cd med forskjellige formater uten problemer...

Hva brenner du cdr med? Kanskje dette er problemet...

Har du Windows XP er det beste å bare "dra" filene rett på cdbrennern på min datamaskin, og sortere og lage mapper der inne, funker alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...