jarli Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 Si ifra når den går for 80 lapper da! Er det "lovlig" å lakkere denna bilen her da? Er jo en Individual Er ikke helt fan av fargen! Ikke for ødelegge salget...Men har ikke denne bilen vært kollisjons-skadet? Da jeg kjøpte bilen ble jeg fortalt at bilen hadde hatt en liten skade på venstre side, for sikkerhets skyld sjekket jeg med biltilsynet om de hadde registrert om bilen hadde hatt større skader, men de fant ingenting. Så da kjøpte jeg den og bilen har fungert fint som bare det så lenge jeg har hatt den Oki..Da beklager jeg uttalelsen min ..Jeg har nok blitt feilinformert..Pen bil forresten!
Bmw318is Skrevet September 5, 2005 Forfatter Skrevet September 5, 2005 Ny pris, 89000,- med felgene på bildet
bmwdude Skrevet September 5, 2005 Skrevet September 5, 2005 Er interesert skal ringe deg elsket bilen
bmwdude Skrevet September 8, 2005 Skrevet September 8, 2005 har prøvd å ringe deg i dag.. jeg kommer i måren med kontanter.. jeg skal ned til sverige å handle m3 3.2l motor til denn så trenger bilen dinn.. Hvor blir det av deg... foresten må man kjøre igjennom denn slange tunnelen for å komme til deg.. og må jeg ta no båt eller no... Ring meg eller sms 90162170.. har snakket med deg tiligere i dag.. Mvh Torstein Bratthetland
Custom Edition Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 ble det bmwdude som handla da eller ?
bmwdude Skrevet September 11, 2005 Skrevet September 11, 2005 Stemmer det er stor fornøyd... konge bil... Har gnikket å polert som galen... Så nå er neste tur til sverige å handle m3 3,2l motor å driverk.. skal ned å sette det i,. jeg å en kompis hær inne.. Bmw318is!! Skal sende deg bilde og info ettervert
bimmerdude Skrevet September 11, 2005 Skrevet September 11, 2005 Gratulerer BMWdude! Det virker som ett veldig bra kjøp og jeg liker planene dine veldig godt. Var bilen solgt ny i Norge eller er den brukt-importert?
Ettertenning Skrevet September 11, 2005 Skrevet September 11, 2005 åå eg og hadde lyst på denne bilen!
bmwdude Skrevet September 12, 2005 Skrevet September 12, 2005 Bilen kom til norge i 1998.. så det vill koste meg litt.. men koste la det koste vill!!!
_CoZm|C_ Skrevet September 12, 2005 Skrevet September 12, 2005 Neimen fekk du sellt bilen din tørres.. jaja.. få deg ein Rekke sekser.. 320/325 elle noke... ikkje bare 318.. e så mye kjekkare d.. *ikkje at eg kan kjøpa bil nå men d komme.. sendt dg PM.. snax
Bmw318is Skrevet September 13, 2005 Forfatter Skrevet September 13, 2005 Stemmer det er stor fornøyd... konge bil... Har gnikket å polert som galen... Så nå er neste tur til sverige å handle m3 3,2l motor å driverk.. skal ned å sette det i,. jeg å en kompis hær inne.. Bmw318is!! Skal sende deg bilde og info ettervert Ja, det må du gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå