Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Si ifra når den går for 80 lapper da! ;)

Er det "lovlig" å lakkere denna bilen her da? Er jo en Individual :D Er ikke helt fan av fargen!

Ikke for ødelegge salget...Men har ikke denne bilen vært kollisjons-skadet?

Da jeg kjøpte bilen ble jeg fortalt at bilen hadde hatt en liten skade på venstre side, for sikkerhets skyld sjekket jeg med biltilsynet om de hadde registrert om bilen hadde hatt større skader, men de fant ingenting. Så da kjøpte jeg den og bilen har fungert fint som bare det så lenge jeg har hatt den :wink:

Oki..Da beklager jeg uttalelsen min :) ..Jeg har nok blitt feilinformert..Pen bil forresten!

• 2 weeks later...
  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har prøvd å ringe deg i dag.. jeg kommer i måren med kontanter.. jeg skal ned til sverige å handle m3 3.2l motor til denn ;) så trenger bilen dinn.. Hvor blir det av deg... foresten må man kjøre igjennom denn slange tunnelen for å komme til deg.. og må jeg ta no båt eller no... Ring meg eller sms 90162170.. har snakket med deg tiligere i dag.. Mvh Torstein Bratthetland

Skrevet

Stemmer det ;) er stor fornøyd... konge bil... Har gnikket å polert som galen... Så nå er neste tur til sverige å handle m3 3,2l motor å driverk.. skal ned å sette det i,. jeg å en kompis hær inne..

Bmw318is!! Skal sende deg bilde og info ettervert ;)

Skrevet

Neimen fekk du sellt bilen din tørres.. jaja.. få deg ein Rekke sekser.. 320/325 elle noke... ikkje bare 318.. ;) e så mye kjekkare d..;) *ikkje at eg kan kjøpa bil nå men d komme..;) sendt dg PM.. snax :lol:

Skrevet
Stemmer det ;) er stor fornøyd... konge bil... Har gnikket å polert som galen... Så nå er neste tur til sverige å handle m3 3,2l motor å driverk.. skal ned å sette det i,. jeg å en kompis hær inne..

Bmw318is!! Skal sende deg bilde og info ettervert ;)

Ja, det må du gjør :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...