Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter et par sub-elementer. 2x10" eller 2x12". Må være av god kvalitet. Rockford, jbl...what ever hehe, men MÅ være i par, vil ikke kjøpe single...

Helst nyere type.

Mvh.

henrik

Skrevet

det er da mye lurere å kjøpe nytt... så vet du hva du får.. mange selger brukte subber overpriset.. man hvet aldri hvordan de er innspillt og dermed hvor lenge de holder.. mye bedre å legge litt mere penger i subben. bygge kasse selv.. så hvet du iallefall 100% hva du får.. :D

Skrevet

jeg har nå aldri angret på å kjøpe brukt bilstereo. alt jeg har kjøpt har funka fint. å jeg har kjøpt en god del brukt bilstereo

Skrevet
Leter etter et par sub-elementer. 2x10" eller 2x12". Må være av god kvalitet. Rockford, jbl...what ever hehe, men MÅ være i par, vil ikke kjøpe single...

Helst nyere type.

Mvh.

henrik

Ta kontakt med Nautilus her på forumet... han har endel som er demo brukt å selge.... :P Og han har meeeget gode priser på kvalitetsmerker...:P

Skrevet

ja, elementene så fine ut de hehe, men har som sagt ikke 8000,-å bruke på stereo akkurat nå. Må ta vedlikehold av bilen først.

Vente til jeg har fått et par offshoreturer så kan jeg tenkte på elementene dine Nautilus :wink:

Tenkte på en samlet pris på ca. 2000,-

Vil ha like elementer, 2x12/2x10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...