Gå til innhold

Da reiser jeg til sydlige breddegrader!! :D

Share

Anbefalte innlegg

ohoij i luken!

5 euro for en liter smirnoff er skummelt! full og varmt som et helvet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skal hilse jeg Aguilera! hihi

Heldig gris !! 1 euro for 0,5 øl skulle de faen i meg hatt her hjemme også =P~ ! kom deg hjem uten noen sykdomer, og kos deg !!

Er ikke mye sommer her vet jeg :puppydogeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update! [i bakrus men..]

ikke alltid like godt og vaakne til 41grader i skyggen i bakrus men takk gud for aircondition paa rommet!

var paa et bassengdisco i gaar..3 barer rundt et stort basseng *fniis* Full somet Boeingfly men med de prisene her er det Umulig og ikke bli det.

fant en tilbudsbutikk rett nedi gata her hvor de selger 80prosent Absinth paa litersflasker til 48 norske kroner!

GALSKAP! aa her nede er det nesten for jaevlig hvor folk bulker bilene sine...sett 5 bmw. en E36 m3 med oppskrapet side, En compact med noe helvete til motor som blaaste forbi meg..de kjoerer som galninger her nede! :lol: + en X5 3.0d med 22 helchrome...ogs[ med bulker!! :?

men stranda neste!!! 8):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update! [i bakrus men..]

ikke alltid like godt og vaakne til 41grader i skyggen i bakrus men takk gud for aircondition paa rommet!

var paa et bassengdisco i gaar..3 barer rundt et stort basseng *fniis* Full somet Boeingfly men med de prisene her er det Umulig og ikke bli det.

fant en tilbudsbutikk rett nedi gata her hvor de selger 80prosent Absinth paa litersflasker til 48 norske kroner!

GALSKAP! aa her nede er det nesten for jaevlig hvor folk bulker bilene sine...sett 5 bmw. en E36 m3 med oppskrapet side, En compact med noe helvete til motor som blaaste forbi meg..de kjoerer som galninger her nede! :lol: + en X5 3.0d med 22 helchrome...ogs[ med bulker!! :?

men stranda neste!!! 8):lol:

Var det absinth av den sorte typen?? Uansett, bli for all del ikke stoppa i tollen med en slik flaske i kofferten. Da sliter du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat hjem fra spania nå!! 10min siden. Godt å være hjemme igjen ja! Første som møtte på meg på P-plassen i spania var en gullfarget e46 m3! "jaja" tenkte jeg, dette blir en fin ferie!! Og tror dere faen det meg ikke at når vi kom oss ut på motorvegen, på veg til Torrevieja så kommer vi bak en e90 M5, sølv, tipper 20" krom, senket, osvosvosv! Fy f..... for en låte!! hhaa.. Ble en hard tur, er glad jeg kom hjem like hel! 14dager er i overkant for mye for en partytur! Og pengene røyk!! Legge mg ned litt nå, sove ut den siste rusen. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier du det ja :)

kommer ikke til og fatte hva Jeg fant til slutt som leiebil her nede etter og ha snudd mallorca paa hodet :lol:

2005mod 735i som LEIEBIL! makan til fettmagnet sier jeg bare! :lol::lol:

men dyrt var det..saa ble bare en halv dags leie..bilder kommer naar jeg har kommet meg hjem..men moette en 745i rett etter saa ble litt skuffa da :P:P

HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :beer::drink::rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...