docgil Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Hei...Noen som vet om man kan få boks eller flaskeholder til BMW 320 d 2000mod? Vet at det finnes til midtkonsollen, men finnes det også til feks den lille luka under klimaanlegget? Finnes det cd-holder også? Hvor er best å kjøpe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Jeg kjøpte flaskeholderen hos Schmiedman Skien. Funker greit det. Rommet under klimaen vet jeg det finnes i alle fall tre typer. Et enkelt rom uten luke, et rom med luke og et rom med luke for briller. Har ikke sett rom for CD eller for flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 kr 400 hos bmw, orginal del ved siden av brekket. med andre ord må midtarmlene stå oppe når du har noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 En boks går greit i bakerste holder med armlenet nede. Fremre holder blir ikke skult av armlenet. Men husk at hvis du skal kjøpe koppholderen må du også ha myntholderen. Da jeg kjøpte min var det ingen som sa at myntholderen ikke fulgte med. Da ble det er stort hull bak holderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå