Gå til innhold

Ikke start..Oljetrykk? (S38B38) LØST: Bensinpumpe


Tech9
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå byttet alle pluggene, men til ingen nytte..vondt verre.. :( Når jeg nå vrir om nøkkelen så kommer det bare en høy knatrelyd (et kruttlappmaskingevær på speed ville hørtes omtrent slik ut antar jeg)! :shock:

Denne knatrelyden høres ut som om at starteren ikke slår inn. Er det nok strøm på batteriet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå byttet alle pluggene, men til ingen nytte..vondt verre.. :( Når jeg nå vrir om nøkkelen så kommer det bare en høy knatrelyd (et kruttlappmaskingevær på speed ville hørtes omtrent slik ut antar jeg)! :shock:

Denne knatrelyden høres ut som om at starteren ikke slår inn. Er det nok strøm på batteriet??

Nei, det var ikke det..heh.. :oops: Men da jeg fikk ordnet det var jeg tilbake til det første problemet igjen..altså hjalp det ikke med nye plugger.. :( Har ikke fått sjekket gnist og/eller bensintilførsel enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
hmmm... det var rart.... er det gnist da? får den bensin?

Gnist så det holdt ja, men bensin var det verre med..null liv i bensinpumpa da jeg slo på tenninga.. Fikk tvangskjørt den med strøm å ladet batteriet skikkelig, da kom den seg.. :) Kan det være det at pumpa fikk for lite strøm i og med at bilen hadde stått en stund og det tydeligvis var lite strøm på batteriet? Ettersom den virker nå igjen mener jeg..?

Ellers fikk jeg et tips om å ha i litt totaktsolje i bensinen for bedre smøring..hvis pumpa begynner å bli sliten.. Synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. om det var lite strøm på batteriet ka det være derfor pumpa ikke gikk... hadde akkurat det samme problemet med en 735 88modell for noen uker siden... den kinnet som bare det og alt det der... men pumpa gikk ikke... Satte på sånn start booster og da starta den med en gang... mystisk men sant... :) så det er godt mulig at bensinpumpa di er i orden den... fikk bare litt for lav spenning til at den ville starte... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...