M3cabriolet Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 hehe... er ikke helt enig i det... lager jeg et hissig utseende på en m3 så har jeg motor som matcher! dustete å lage verstingbil på 1400kg med 150hk! men takk for positive kommentarer!
Håvard ///M3 Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 uenig.. bedre å voldta en 320 enn en orginal m3. Om du har aldri så mye motor som står i stil hjelper lite når bilen ikke blir brukende til noe som helst.
M3cabriolet Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 Håvard ///M3 skrev: uenig.. bedre å voldta en 320 enn en orginal m3. Om du har aldri så mye motor som står i stil hjelper lite når bilen ikke blir brukende til noe som helst. jeg driter da i utseendet, jeg bruker bilen på samme måte fordet jeg!
A.Rangø Skrevet Mars 30, 2006 Skrevet Mars 30, 2006 Bedre å voldta en 320 enn en m3? Bare fordi at noen her kjører kliss originale biler, om det så er av økonomiske grunner eller at de er orginal politi, så bør jo folk forstå at noen vil lage no heftig ut av en m3 også Jeg synes jo originale bimmere er fine jeg og (med litt modifikasjoner;), men det er jo j... kult at noen "tør" å "dizze" utseendet på en m3 å da:)
Håvard ///M3 Skrevet Mars 30, 2006 Skrevet Mars 30, 2006 Ja,for all del.. men her skal man komme med personlige oppfatninger,å det er akkurat det jeg har gjort. Jeg har gjort mye med min også,men jeg kommer nok aldri til å prøve å forandre så mye på utseende slik at den blir seende ut som noe den ikke er.. Alle prioriterer forskjellig,og jeg respekterer da det.. jeg liker best å prøve å forbedre det tekniske enn å forandre utseende.
Rotty Skrevet Mars 30, 2006 Skrevet Mars 30, 2006 Er bra noen tørr gå mot strømmen.. Og det hjelper pynte litt M3 eller 316 samma vilken bil du har eller bygge om, poenget er vel at man liker det selv og har en masse morro underveis
M3cabriolet Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 jajaja... da er den ene skjermen ferdig montert, står på som en gud med andre nå! hehe... noen fler som skal tvile på om dette blir tøft??
Ole-P Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 felgene så plutselig litt stuslige ut nå med breddinga på.. hehe. bilden begynner å bli bra den nå ja. ¨lykke til vidre,
Brættis Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 sindre21 skrev: bilen blir nok fet den alle har jo sin egen smak om hva de liker men man trenger ikke dise folk for at de har en annen smak enn dem selv syns nå jeg da.lykke til med bilen må legge ut bilder undervis da. Veldig enig. Folk går jo nesten til personlig angrep... Skal man ha en rå bil blir det litt dumt med strikk under pansret, så et slikt bygge fortjener M3 maskin mener jeg, men er også enig at det kan være litt surt at det blir kuttet i plater så det blir vanskerlig å få skiftet tilbake til orginal utseende for ev. senere eier.. Lykke til ihvertfall. Dette blir nok bra. Gleder oss til flere bilder.
bmwrasaren Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Jeg syns bakdelen begynner å ligne mer og mer på en Nissan Skyline
marius paulsen Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 blir fett dette! litt dtørre felger snart eller? stereoen bør du legge noen kr extra i for den var litt tragisk!
M3cabriolet Skrevet April 15, 2006 Forfatter Skrevet April 15, 2006 paulsen brothers skrev: blir fett dette! litt dtørre felger snart eller? stereoen bør du legge noen kr extra i for den var litt tragisk! nye felger kommer... de som står på der er KUN for at bilen skal være trillbar! hehe... er stereoen tragisk?? jeg har jo pioneer p7500dvd hovedenhet, surroundsound koblet opp mot det store BMW-soundsystemet, og lagt til en grei 8" og forsterker skjult, pluss PS2 og div! det holder for meg! orker ikke fylle bilen med en diiiiiger kasse som tar alt plassen i bilen, og i tillegg veier fem tonn! det spiller greit uten basselement og, men jeg MÅ ha litt extra bass, elsker jo musikk! hehe.. og nei! bilen min ser IKKE ut som en riskoker! hehe... selv om skyline ikke er det værste å bli sammenliknet med om man absolutt sal gjøre det!
Dan Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Er ikke breddinga spesielt til E30? Warsteineren bl.a. har den. Passer den til E36 (estetisk, ikke fysisk)? Blir spennende å se Syns det ser bra ut dette. Hiv ut flere bilder etter hvert. Stå på!
M3cabriolet Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 detta går så det suser det! noen har kanskje merket min labre aktivitet på forumet siste tide, vel det er jo en grunn til det da... er ikke bare bare å lage til en sånn bil! her er mye kommet på plass, men mye gjenstår da... driver å tester felgstørrelser og innpress her, står 235/35718 med 8,8" og ET15 foran og 265/35/18 med 10" og ET25 bak!!! nesten kult!! (er ikke disse felgene jeg skal ha, men de ser da bra ut på bilen fordet! hehe... ka dokker trur? blir det bra?
John H Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Å sattan her har det skjedd ting! Begynner virkelig å ligne noe nå skal du ha kantfelger eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå