Jonte Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Gamle utseende vil jeg ikke komentere engang.. Virker som det kanskje blir litt bedre nå..kanskje...... synd det er cab.. Cab er smud pøøølsa
Håvard ///M3 Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Hver sin smak.. aldri vært begeistra for cabber. en bil skal ha tak,uten så mangler det en viktig helhet i mine øyne.
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Skrevet Januar 22, 2006 playstation er vel egentlig nesten installert, men prøver å finne ut av grunnen til støy i lyd og bilde!
Jonte Skrevet Januar 22, 2006 Skrevet Januar 22, 2006 Hvor har du omformeren? Er den i nærheten av spilleren vil jeg tru det blir litt støy.
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Skrevet Januar 22, 2006 Hvor har du omformeren? Er den i nærheten av spilleren vil jeg tru det blir litt støy. omformer- i dash på førersiden ps2- i hanskerom har netopp betillt denne istedet, får håpe det hjelper! istedet for dette: 12v-----omformer230v-------omformer8,5v-----ps2 blir det sånn: 12v------omformer8,5v------ps2!
M3cabriolet Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Skrevet Januar 25, 2006 da var PS2 installert! og den funker faktisk! hehe... det er og installert sporingssystem i bilen siden siste oppdatering, men dette legger man ikke ut bilde av, av forståelige grunner! den som prøver å stikke av med denne, får besøk av meg og balltreet mitt!
ChrZZ Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Hmmm... sporingssystem..sier du.. Har du noen URL til et slikt system? Evt om du vil sende det på PM. EDIT: blir det sånn:12v------omformer8,5v------ps2! Var ikke det den jeg fant til deg?
Viko Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 @ChrZZ http://www.guardsystems.no/default.aspx?url=135.aspx http://www.bilmiljo.no/
M3cabriolet Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Skrevet Januar 25, 2006 Hmmm... sporingssystem..sier du..Har du noen URL til et slikt system? Evt om du vil sende det på PM. EDIT: blir det sånn:12v------omformer8,5v------ps2! Var ikke det den jeg fant til deg? jepp, er den du tipsa meg om! den funka som bare faen! finnes mange slike systemer, men de er dyre! du må ut med noen laken!
Lien Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Det der var SINNSYKT dyrt! 4k for første år og 1,6k hvert år etter det!
ChrZZ Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Men har du sett hva som skjer hvis bilen din blir stjålet da? •Søk utføres med antennenettverk, søksbiler og søksfly• Eget søksmannskap • Tjenesten er aktiv 24 timer i døgnet – året rundt • Tett samarbeid med politiet • Søk dekkes av ditt abonnement i hele norden Den dagen bilen din blir borte, så skulle du nok ønsket du hadde et sporingsfly du også gitt.
M3cabriolet Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Skrevet Januar 25, 2006 Men har du sett hva som skjer hvis bilen din blir stjålet da? •Søk utføres med antennenettverk, søksbiler og søksfly• Eget søksmannskap • Tjenesten er aktiv 24 timer i døgnet – året rundt • Tett samarbeid med politiet • Søk dekkes av ditt abonnement i hele norden min har også muligheten til at jeg kan sende en enkel sms til bilen, og få melding på hvor i verden den befinner seg! hehe...
ChrZZ Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 haha. Genialt! Spørs vel om noen vil stjele bilen min. Er vel heller utstyr og felger som er mer attraktiv og slikt istedenfor.
Steffan C Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Det der var SINNSYKT dyrt! 4k for første år og 1,6k hvert år etter det! Det hadde jeg også installert hvis jeg hadde hatt bilen til M3cabriolet eller en annen spesiel bil .
Jonte Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Hvor trakk du ledningene fra PS2'n? Borra hull osv? Mye styr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå