Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blir spennende dette her! Personlig ville jeg fjerna frontrutestreameren og vinga og bytta ut baklyktene - da tror _jeg_ den blir en sikker vinner, men oppmerksomhet får den nok uansett. ;)

Skrevet

hehe...baklysa skal byttes ut, men jeg vet ikke når desverre! jeg liker vingen jeg, så den blir, er bare en jeg tror ville vært noe finere, men jeg bytter ikke ut denne mot den, med mindre noen gir meg den andre vingen gratis! hehe... blir lenge til jeg skal gjøre en sånn jobb på en bil igjen, men det er litt gøy og når det begynner å ta form da! tenkte å skifte farge på den når jeg først var i gang, men det ser ut som om jeg venter til neste vinter med det! orker ikke begynne å lakkere hver eneste detalj på bilen nå, jeg vil ut å bruke den, det er jo sommer strax for pokker!! :) jeg møter selvfølgelig på de fleste treffa jeg, lurer på om jeg skal dra meg på et BMWCCN treff og... blir vel bortvist fra plassen tenker jeg! hihi..- :lol:

gunnar! frontruta mi er totalt most så frontrutebannern blir borte når ruta skiftes vet du! ;)

Skrevet
gunnar! frontruta mi er totalt most så frontrutebannern blir borte når ruta skiftes vet du! ;)

Da tror jeg den kommer til å bli bra! Vinga kan jeg sikkert leve med - blir spennende å se sluttresultatet! :o

Skrevet

Dette tror jeg blir rått ja 8) . Men har sagt det før, og nevner det en gang til. Syns pottene dine stikker for langt ut! Forøvrig så fortjener denne hekken 4x 90mm Eisenmann rør, og andre baklykter :wink: .

Skrevet

Blir arti å se denne bilen ferdig på div treff! Spesielt med E36 og E30 M3 bredding da, men tøft! Vingen er ikke videre pen og heller ikke baklyktene..bare min mening!

Lykke til videre. :)

Skrevet
Kjempepent med de eksosutblåsene..Men den vingen kan ikke være seriøst ment?

altså... bare for å luke vekk evt misforståelser, så er den vingen dobbel, har bare tatt av øverste delen for å slipe den! :) kan se ut som en sånn fantasikreasjon uten den på toppen! hehe...

Skrevet

jeg tror den bilen din blir helt sjef!! men vingen hører hjemme på en civic etter min mening da, men har jo bare sett bilder..

• 3 weeks later...
Skrevet

hehe... idag fikk jeg helt nye originalskjermer til bilen, fant ut at jeg trengte innfestingen til originale skjermer, tror ikke bare glassfiberfester vil tåle særlig lufttrykk! skal da være skikkelig for pokker! hehe.... ;)blir artig å skjære i filler helt nye skjermer dah!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...