johjoa Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 ser veldig bra ut... kan du prakke på mer bilder? jeg liker best å lese tegneserie... mest bilder minst tekst bilder, bilder, bilder heh
M3cabriolet Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 kommer sikkert noen bilder i morgen! lakkerte noen småting innvendig i dag! hehe...
stryn86 Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 heia daniel... har fått tak i bilder av 318 din nå..bare send e-post adressa di,så sender eg bildene.. kan ikke du legge ut nye bilder av cab`n også???
Mr_Man Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 sittet å lest litt her nå. så stoppet det plutselig skjer det noe mer her eller? kan jo bli pent det her.
M3cabriolet Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Skrevet Juni 17, 2006 heihei! jeg har flyttet og har ikke fått til noe internettforbindelse, men bilen er i farta den! håper å få den ferdig til rudskogen i juli, men hvis det går så er det bare på nippet! mangler noen småting som det er litt leveringstid, er lovet de før treffet men man vet jo aldri! de skal jo moddes, og lakkeresd og! lover å prøve oppdateringer, men må bruke andres pc'er! og du alex! mail adr mi er daniel_crash@hotmail.com send bilder av kosebilen min da! blir atrig å se den igjen! hehe....
stryn86 Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 da er bildene sendt.... håper du blir ferdi med bilen til gate bil....)
-taufic- Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 lest gjennom dette nå...drit kult projekt men liksom..sjer det noe mer ?har du ca en dato bilen blir donno?
E36Cab1 Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Har ikkje lest alle sidene dine her,men hadde et spørgesmål. Det var vel ikkje du som var på gatebilfilmen 2005 angående en elg-påkjørsel vel? Syns bilen såg lik ut... And BTW,hvor fikk du vinga fra?
Patrick B Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Har ikkje lest alle sidene dine her,men hadde et spørgesmål. Det var vel ikkje du som var på gatebilfilmen 2005 angående en elg-påkjørsel vel? Syns bilen såg lik ut... And BTW,hvor fikk du vinga fra? Ja det var han som hadde kjørt på en elg ja, og angående den vingen, håper ikke det er noe du har planlagt å sette på din bil
E36Cab1 Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Har ikkje lest alle sidene dine her,men hadde et spørgesmål. Det var vel ikkje du som var på gatebilfilmen 2005 angående en elg-påkjørsel vel? Syns bilen såg lik ut... And BTW,hvor fikk du vinga fra? Ja det var han som hadde kjørt på en elg ja, og angående den vingen, håper ikke det er noe du har planlagt å sette på din bil Hehe,nei men har ikkje sett anna enn standard evo vinger osv på desse stylingfirmaene på nettet. Just relax,hehe.....
johjoa Skrevet Juli 13, 2006 Skrevet Juli 13, 2006 Det er vel rudskogen til helga, noen som vet hvor langt han har kommet i prosjektet? *savner update og bilder*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå