Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

heia daniel...

har fått tak i bilder av 318 din nå..bare send e-post adressa di,så sender eg bildene..:)

kan ikke du legge ut nye bilder av cab`n også???

• 2 weeks later...
Skrevet

heihei!

jeg har flyttet og har ikke fått til noe internettforbindelse, men bilen er i farta den! håper å få den ferdig til rudskogen i juli, men hvis det går så er det bare på nippet! mangler noen småting som det er litt leveringstid, er lovet de før treffet men man vet jo aldri! de skal jo moddes, og lakkeresd og! lover å prøve oppdateringer, men må bruke andres pc'er! :(

og du alex! mail adr mi er daniel_crash@hotmail.com send bilder av kosebilen min da! blir atrig å se den igjen! hehe....

• 3 weeks later...
Skrevet

Har ikkje lest alle sidene dine her,men hadde et spørgesmål. Det var vel ikkje du som var på gatebilfilmen 2005 angående en elg-påkjørsel vel? Syns bilen såg lik ut... And BTW,hvor fikk du vinga fra?

Skrevet
Har ikkje lest alle sidene dine her,men hadde et spørgesmål. Det var vel ikkje du som var på gatebilfilmen 2005 angående en elg-påkjørsel vel? Syns bilen såg lik ut... And BTW,hvor fikk du vinga fra?

Ja det var han som hadde kjørt på en elg ja, og angående den vingen, håper ikke det er noe du har planlagt å sette på din bil :wink::lol:

Skrevet

Ja det var han som hadde kjørt på en elg ja, og angående den vingen, håper ikke det er noe du har planlagt å sette på din bil :wink::lol:

Hehe,nei men har ikkje sett anna enn standard evo vinger osv på desse stylingfirmaene på nettet. Just relax,hehe..... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...