Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

gutter! bilen er nok ferdig den, bare ute og bruker den jeg nå... men desverre rakk jeg ikke gatebil rudskogen, og jeg har ikke internett selv, og de maskinene jeg får lånt i blandt har jeg ikke bilder av bilen på, men jeg skal nok få slengt ut bildene skal dere se! den tiltrekker seg sykt mye oppmerksomhet! :P har enda ikke parkert bilen et eneste stede uten at noen kommer for å prate eller knipse bilder! me like!!!!!

bilder kommer! jeg lover!! 8)

Skrevet

jajaja... da har jeg både internett og bilder... får vel dele den lille gleden min med dere da! :wink:

dsc00063wj4.jpg

dsc00066bz2.jpg

dsc00069mj1.jpg

dsc00071pc8.jpg

dsc00037yn8.jpg

dsc00080va0.jpg

jeg synes da ikke den ble så veldig ille da... hehe...

hva synes dere da folket?

selv om de fleste jeg sier dette til holder på å slå nesa mi inn i bakhodet på meg: jeg vurderer faktisk å selge den nå... sugen på nytt prosjekt jeg! hehe...

Skrevet

Av med den der saiko-vinga, på med andre felger og M3-merket over på riktig side, så er den thumbs up! :)

Hva slags widebodykit er dette?

Gjennomført er den ihvertfall!

Skrevet

takk ivanrogov! :)

gunnar: jeg tenkte meg jeg ville få kommentarer på at m3-merket står på den siden ja! hehehe... vingen blir nok, jeg liker den, men det er enten eller med folk, enten elsker de den eller så hater de den, ingen som synes den er helt grei! den passer så mye bedre nå sammen med skjermene , enn den gjorde tidligere! :) det er zeemax skjermer som er brukt her! og tilpasset.... MYE!!! hehe

Skrevet

Håhå..se herr ja! Er sinnsykt rå den breddingen altså, men hvorfor ialle dager har du så stusselige hjul på den? Skulle jo hatt noen med en SVÆR kant du :) Er ikkje helt komfortabel med vinga, men det er det jo ikkje eg som skal være heller da :wink:

Skrevet
vart jo fin :P skal ikkje uttale meg om vinga :wink:

zeemax skjermene får enn tak i disse i norge eller bestilt fra england :?:

og e dei dyre :?:

du kan sikkert bestille disse igjennom et stylingfirma ja, men de er dyre... se på hjemmesiden til zeemax: www.zeemax.com

Skrevet

magnus og john H: jeg synes det er fint at folk sier meningne sin jeg uansett om det er positivt eller negativt, jeg vet veldig godt at min stil er en enten-eller stil! jeg tror jeg hadde blitt halshugd hvis jeg hadde dratt denne med meg på et BMWCCN-treff! tenk å gjøre sånn med en original m3 da! hihi... men OLE!!!!!! jeg venter på din respons! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...