Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
magnus og john H: jeg synes det er fint at folk sier meningne sin jeg uansett om det er positivt eller negativt, jeg vet veldig godt at min stil er en enten-eller stil! jeg tror jeg hadde blitt halshugd hvis jeg hadde dratt denne med meg på et BMWCCN-treff! tenk å gjøre sånn med en original m3 da! hihi... men OLE!!!!!! jeg venter på din respons! :lol:

Bra du har selvinnsikt. Da er det på en måte greit, når du skjønner at andre kan synes det ser forferdelig ut.

Bygget virker veldig gjennomført, bare at du har brukt helt feil komponenter i forhold til hva _jeg_ mener er pent.

Kult at du har brukt en M3 og ikke en 318 som de fleste andre hobbystylere. Da står jo motoren iallefall _nesten_ i stil med "romskipkarosseriet". :wink:

Skrevet

Likte den ikke jeg.. :?

Bedre før!

Men smaken er som baken..

Hadde du droppet breddekitet (heller valsa litt..), og funnet deg en annen "orginal" BMW spoiler av noe slag, og latt være å bygge om til E46 look, og muligens hatt noen litt beskjedene stickers her rundt om, så tror jeg den hadde blitt rå! :wink:

Kunne gjerne ha hatt en liiiiitt mørkere farge også.

Men bilen er gjennomført, så det er ikke det det står i!

Du har lagt ned mye tid og penger i bilen, og sålenge du liker den selv, så må vel vi andre "akseptere" at det er slik det er.

Skrevet

Ble tøff denne.. Men som mange, så liker jeg ikke vinga heller. Jeg ville ha satt på en liten m5-vinge/lippe bakpå der jeg.

Kanskje noen andre felger, men helt greie de som er der.

Knallfin farge uten tvil.. :D

Skrevet
Skam deg!

du er ikke den første som sier det! :lol:

kan jeg hver den tredje som sier det ?pliiiiiiiis :D hehehe neida den blei jevli fin bare breiere felger og av md den hall ekle spoileren!batman som hadde garasje salg eller???? :D men du!? har du selt alt av den gamle stylinga?

Skrevet

M3cabriolet: Så deg her om dagen på Esso`n på By The Way. Utrolig fin farge. Men hadde jeg vært deg hadde jeg byttet baklykter, jeg hadde fjernet spoileren og fjernet alt av emblemer bak. Men for all del! Flott bil! Skiller seg ut. Så jo at folk på Esso`n reagerte når du kom. Men jeg trodde faen ikke at det var en M3 ;) Så det var jo litt artig... ;) Tenkte for meg selv; "Helvette eller, enda en merketrimma BMW"... ;) Men jeg får bare beklage :) Hehe.. Fin bil, NYDELIG farge!!

Skrevet

når sant skal sies så synes jeg bilen var helrå uten vingen også, den så enda bredere ut! men skal det være ekstremt så skal det være ekstremt! jeg synes det er så ubeskrivelig moro å se trynet til folk når de går å ser rundt bilen, de ser fronten komme, men når de går bak bilen så ser de at dette ikke er en e46 alikevel... mange som klør seg i huet! jeg liker e46 fronten jeg! :) felgene er faktisk gankse brede, men jeg trodde det skulle bli bredere kant på de :( litt sent å gjøre noe med det nå... de ble jo bestilt fra tyskland! men det er bredere kant bak enn fremme da, selv om det ikke synes så bra på bildene! det står 235/40/18 foran og 265/40/18 bak! ;) jeg synes det er imponerende at folk kommer med konstruktiv kritikk, og er ærlige her, det har bedret seg en del i det siste! *bukker og takker*

Skrevet

Skulle ikke vært lov å bruke e46 deler på en e36. Av respekt til nettopp e46 og e36. Jeg likte fargen. Den var sprek! Men cab med vinge blir liksom litt for "Mujaffa" etter min smak. Du får ivertfall den oppmerksomheten du vil ha :wink:

Skrevet
Skulle ikke vært lov å bruke e46 deler på en e36. Av respekt til nettopp e46 og e36. Jeg likte fargen. Den var sprek! Men cab med vinge blir liksom litt for "Mujaffa" etter min smak. Du får ivertfall den oppmerksomheten du vil ha :wink:

det er riktig, oppmerksomhet får den nok av, både på godt og vondt, men responsen er faktisk mer positiv enn negativ fra de som ser den live!

mange som kommenterer fargen her... da kan jeg skuffe dere alle og si at det er en original riskokerfarge! men den ser bedre ut enn det går frem på bildene og! :wink:

Skrevet
mange som kommenterer fargen her... da kan jeg skuffe dere alle og si at det er en original riskokerfarge!

Har det noe å si da?

Er det Mazda-farge? Ser ut som RX-7/RX-8-farge...

Skrevet
mange som kommenterer fargen her... da kan jeg skuffe dere alle og si at det er en original riskokerfarge!

Har det noe å si da?

Er det Mazda-farge? Ser ut som RX-7/RX-8-farge...

for meg betyr det ikke en dritt! ;) jeg brukte fargen fordi den ser bra ut jeg! det er ikke mazda farge nei, det er en original subaru impreza wrx sti farge fra 2005 modellen! ser mye mye bedre ut uten de gule klistremerkene! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...