Gunnar Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Er det Zeemax-bredding du skal til med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Dette blir helt sikkert bra! Hadde du tatt av vingen og stupebrettene hadde bilen vært helt rå spør du meg vertfall..gleder meg til å se resultatet..post masse bilder underveis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Oki, jeg skal ikke ta motet ifra deg, bilen din blir helt sikkert veldig bra når den er ferdig, og som du sier så er den ikke noe fin som den er idag, den er liksom altfor voldsom og overstylet. Sorry at jeg tok i litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 jeg liker bilen din som den er nå også m3cabriolet Så jeg gleder meg bare for å se hva du kan klare å gjøre for å få den enda litt mere fresh Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Det skal bli artig å se hvordan den blir! Jeg har sagt min mening om den bilen før, og det er ikke noe positivt. Men du snakker om å fikse den så det kan bli bra, HVIS du fjerner spoilern, liker ikke store spoilere på noen BMW`er og på cab blir det helt galt. Har også mine meninger om alt "stashet" du skal hive i bilen, eks: playstation 2! Bilen blir jo blytung, du har jo en M3 for pokker!! Ikke en dau 316 det er snakk om? Jeg gleder meg til å se ferdig resultat, folk kan ha sine meninger om styling til BMW jeg liker det ikke hvis det ikke er originalt, så "keep it clean" M3 er en sportsbil ikke en showbil fra USA! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Er ikke fæn av styling og slikt "jåleri", men vet å sette pris på alt av tid, arbeid og penger eieren har lagt i den. Så lenge eieren syns at bilen er dritkul, ja da er bilen drit kul. Det er en smakssak og en egenvurdering. Er det din bil kan man gjøre hva en vil med den. Ville ikke hatt en slik bil selv, men det er jo bare å la være å lage min bil slik da. Liker rene linjer. En bil som ser ut som en sjelden og spesiell fabrikksbil er min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Er det Zeemax-bredding du skal til med? er ikke langt i fra, men ikke helt like! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 hehehe... mye delte meninger her, men det er sånn det skal være... takk for all respons så langt, håper det kommer mye mer! biler underveis kommer selvfølgelig! og dolk: takk skal du ha! ang ps2 i bilen, er det ikke så mye vekt vi snakker om her... det er en enkel ps2slim, og den veier ikke akkurat stort... tar jeg ut intruksjonsboka, og serviceheftet, samt papira på stylinga o.l. har jeg spart vekta aleine der! det er jo sprette meg ikke ac engang så en del av vekta i bilen er jo skrella av allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 hehehe... mye delte meninger her, men det er sånn det skal være... takk for all respons så langt, håper det kommer mye mer! biler underveis kommer selvfølgelig! og dolk: takk skal du ha! ang ps2 i bilen, er det ikke så mye vekt vi snakker om her... det er en enkel ps2slim, og den veier ikke akkurat stort... tar jeg ut intruksjonsboka, og serviceheftet, samt papira på stylinga o.l. har jeg spart vekta aleine der! det er jo sprette meg ikke ac engang så en del av vekta i bilen er jo skrella av allerede! Jaja skal du kjøre bil eller sitte i Gran tursimo sin verden å late som du kjører m3?? Det er som nevnt slik de gjør i USA gjør alt annet i bilen en å kjøre bil! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Jaja skal du kjøre bil eller sitte i Gran tursimo sin verden å late som du kjører m3?? Det er som nevnt slik de gjør i USA gjør alt annet i bilen en å kjøre bil! Patrick B ps2'en er beragnet mer på at andre kan kose seg med den når de sitter på, og hvis jeg sitter å venter på no... i tillegg er biln en dels show-bil, og igjen: skal man sitte å se på fast and the furious eller skal man kjøre fast and the furious? hehe... er like nødvendig som å ha dvd spiller eller tv i bilen vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Ja viss man er en av de harry`e som kjøper dvd skjerm/spiller og ettermonterer, bare for å være "konge" på stripa. Har man navigasjonsytem/skjerm standard i bilen er det vel ikke farlig å se på en film hvis du har ekstremt lite å gjøre...Men ja, er vel en av de få som faktisk bruker bilen til å kjøre (aktivt) i stede for å¨laste bilen med crap! Det er godt vi menesker er forskjellige. Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Herre da mennesker... ikke ta motet fra han før han har begynt! Forskjellige meninger er bare sunt! Jeg tror forøvrig dette kommer til å bli en bra bil til slutt jeg, alt må ikke være originalt vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Herre da mennesker... ikke ta motet fra han før han har begynt! Forskjellige meninger er bare sunt!Jeg tror forøvrig dette kommer til å bli en bra bil til slutt jeg, alt må ikke være originalt vet dere vel sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Tenk så FORBANNA kjedelig det hadde vært på Gatebil og andre bilutstillinger/biltreff om alle BMWer var standardbiler med M-tech senking, M-fangere og M-speiler. Selv om originalt er pent, så kunne man ikke funnet noe mer kjedelig å dra på treff for å se på. Alle har jo sett det en million ganger før. Det er mangfoldet, og da spesielt de ekstreme (som langt fra trenger å være pene for å være spennende) som gjør det moro å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 True, true! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå