Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velvel, drømmebiler blir et definisjonsspørsmål, men drømmebil for meg er noe jeg hadde kjøpt så fort jeg hadde fått sjansen, og gjort alt jeg kunne for å prioritere den i den økonomiske kabalen.. hvis ikke er det jo ingen drømmebil..? :)

• 1 month later...
  • Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hadde nok ikke byttet 320si'en i en E36 M3 nei, poenget mitt var at en orginal M3 er skikkelig flott bil og det er trist noen ødelegger disse.

Bilen er langt fra ødelagt.

Den er pyntet opp å gjort mye råere enn en kjedelig orginal bil ;)

Skrevet

Du tenker ikke fornuftig når man snakker om drømmebil, en drømmebil er jo en bil du drømmer om.

Har dere ikke hørt utrykket, "A dream come true"

Hvis dere har sett en bukse i butikken dere liker veldig godt, så kjøper du ikke en annen bukse på grunn av at det er knappesmekk på den buksa du liker og glidelås på den du ikke liker så godt fordi det er mere fornuftig når du er ute og drekker! ;)

Skrevet

jeg syns du har endt opp med ett pent og spennende utseende. mye penere enn mange andre e36'r her på bimmers. men, beste av alt. Du har jo en grunn til å faktisk ha "m" emblemer på bilen. i forhold til mange andre her. så når man snakker om å ikke ta vare på utseende på en bmw. telles da ikke når man putter på masse "m"emblemer på en bil som ikke er ///M?

flott jobb M3cabriolet. :clap:

Skrevet

hehe... takk gutter, synes det er kjempemoro å se at det fortsatt kommer inn positive svar på bilen, det er jo mye delte meninger om bilen, men de som ser den live kommer stort sett med positive tilbakemeldinger!

nå har jeg jo brukt bilen i et par mnd, og det er så ubeskrivelig moro når folk stopper, snur seg og klapper når jeg kjører forbi, noen roper "fet bil" etter meg, og folk i alle aldre kommer bort og skal prate når jeg parkerer! synes det er kjempeartig!

bilen har kun vært på et lite treff, og vant "car of the show" peoples choice! det var moro, stor en fin blank pokal på hylla med inngravert "best in show" det ser ut til at jeg ikke selger den alikevel, pga at de som ringer på død og liv skal legge bilen sin som delbetaling, og jeg er ikke interessert i det... blir den ikke solgt så setter jeg på justerbart understell og kompressor i vinter! da snakker vi tenker jeg! hehe...

isåfall fortsetter prosjekttråden her med det! :) bare kom med inspill gutter, moro å se at det holdes liv i tråden!

Skrevet

Jeg må si at bilen har blitt utrolig fin. Synes det er flott at noen virkelig bygger gjennomført og ikke bare hiver på en uoriginal front og et par lykter. Gratulerer med en flott cab som skiller seg ut i mengden :D

Skrevet
Jeg må si at bilen har blitt utrolig fin. Synes det er flott at noen virkelig bygger gjennomført og ikke bare hiver på en uoriginal front og et par lykter. Gratulerer med en flott cab som skiller seg ut i mengden :D

takk takk! :D

Skrevet

Steike, no har ikke jeg lest allt av kommentarer osv. men det jeg har lest fikk meg til å registrere meg bare for å si dette.

Noen liker at bilene sine skal skille seg ut, har dere tengt å skrive "den var stygg, ville aldri søtte inni bilen din for allt i verden etc." så kan jo dere bare holde det for dere sjøl. No har han sikkert jobbet som en gærning for å få bilen sin til å se finere ut og etter sin egen smak.

Jeg hadde valgt den oppstyla caben over en orginal anytime, hvorfor? for en orginal er det lett å få tak i. En custom som det der, finnest det ikke så mange av. Hadde BMW laga den bilen der, med det utseende så hadde de fleste av dere som kritiserer styla biler sikla etter den, og det hadde sikkert vært en "drømmebil" for flere av dere.

Tenk litt over ditta før dere kritiserer så sterkt på andre sine prosjekter.

On topic: Flott prosjekt, lekkert :P

Skrevet
Lett å få tak i en M3 cab? Ok.

No mente jeg orginal biler generellt. :) Går du inn for det, så får du tak i en M3 cab uten problemer. Er 2 på finn.no til salgs no for en fin pris

Skrevet

Hei heter det Daniel... :D

Ja! Går det bra med den nye jobben og greier eller?

Jeg har ikke fått lappen tilbake enda jeg da, de purkene er jo så treige at jeg kan jo faen meg bygge en hel bil fra bunn av før jeg hører no fra de vettu. Men gud dæven og jeg har spart bensin penger siden jeg mista'n og siden vi "gutta" ble splitta, hehe, blir ikke så mye kjøring nå lenger. hehe

Blir kult med kompressor nå da, det har du snakka om lenge, får håpe du endelig tar den jævla S2'en til anders da :D hehe, Må ikke glemme at han er feig da, han lar dahlbeck skru for seg, du skrur selv!

Og til dere som klager på bilen hans, jeg kan jo si at jeg også elsker m-optikken, er ikke no glad i jalla-traller med lexus i det hele tatt! Men denne bilen til daniel er en bil for se selv, jeg har selv kjørt denne bilen og sett den hver dag siden den kom på veien, og bilen er ikke halvparten så fin på bilder som den er i virkeligheten. Det kan jeg LOVE dere! JA Daniel jeg husker peaple choise, det var ikke akkurat så mange bmw'er på treffet, det var mest sånne vennepar som hadde arrangert som kjørte volvo og golf2, etter det jeg husker så var det bare oss to som stilte med BMW, og du stakk av med premien, ganske kult syntes jeg da :D

Husker du dette bildet Daniel?

dsc00096gs8.th.jpg

Hehe kos deg videre!

Andreas (dac)

Skrevet
Lett å få tak i en M3 cab? Ok.

VELIDG lett.... bytte fanger og 6 lister å no små pell å bytte nummer.. 1,2,3, så har du en m3 :)

Denne bilen din daniel synest jeg virkelig er gjennomført.

Alle små detaljer du for med deg å nøyaktihet ;) supert

bilen er nokk helt klart finere i virkligehten.

stå på videre 8)

Skrevet

næmen dac ja!

du har fått registrert deg her du og! jaggu på tide! :)

ja, husker de dagene vi har cruisa ja, det bildet er jo en av mange vi har tatt av "gutta" synd at det var så mye som gjorde at vi er splitta nå! men i det minste så har joachim fått fixa m5'en nå da! :)

jeg skriker ut neste gang jeg er i larvik jeg så får vi cruise litt eller... jeg cruise og du sitte på! hehe... :P

bmwdude: takk for det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...