bmwdude Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Daniel,,. Du har ikke tilfeldig vis sett min gammle blå e30 der borte noe i d siste.. rykter om no turbo... subarublå 4 dørs 325i
andreas87 Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 bmwdude... Ossen får du bilde sånn? Ja Daniel, jeg har faktisk hatt en bruker her siden februar da, men men. hehe. Ja skrik ut når du er i larvik da, ja har sett joachim råne runt med m5'en hans. Han er så glad i den atte Ja jeg får vel sitte på med deg en stund, får lappen i desember da så er ikke så land tid til, og det er faktisk takket være noen greie politidamer. Den stakkars bmw'en min står bare her og henger lissom, hehe men skal få begynnt på den snart, den ser litt stusselig ut nå... Jeg ringer deg en dag og da skal du fikse noen deler til meg fra streetdesign og ta med nedover, jeg har kommet fram til at stylinga får ligge en liten stund p.g.a at jeg må betale bota mi og at jeg skal jo inn i army'en så da trenger jeg ikke og bruke penger på det nå og la det ligge ett år. men ringer deg anngående delene jeg skal ha da vettu...
Søreng Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 litt mindre vinge og litt mindre front og bilen hadde sett MYE bedre ut enn den gjør nå.. For all del, bilen ser ok ut nå også. Men synes vingen er alt for stor og klumpete, og fronten blir for massiv for min smak.. Men helt klart smaksak.. Det som jeg synes var best på bilen var bakfangeren, dæven den var clean!! må jo også si at fargen var meget fin
M3cabriolet Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 Daniel,,. Du har ikke tilfeldig vis sett min gammle blå e30 der borte noe i d siste.. rykter om no turbo... subarublå 4 dørs 325i nope, aldri sett den gitt!
bmwdude Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Daniel,,. Du har ikke tilfeldig vis sett min gammle blå e30 der borte noe i d siste.. rykter om no turbo... subarublå 4 dørs 325i nope, aldri sett den gitt!
andreas87 Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Daniel,,. Du har ikke tilfeldig vis sett min gammle blå e30 der borte noe i d siste.. rykter om no turbo... subarublå 4 dørs 325i Jeg har sett den gamle bmw'en din trur jeg, er det en gul lykt på vær side? hvis det er det så er det kameraten min som har den nå, men 3.5l motor ikke sant?
bmwdude Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 jeg satt vertfal ikke no gule lykter på,, har du bilder av den vill jeg gjerne få på torsteinbratt@yahoo.no
M3cabriolet Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 i dag fikk jeg beskjed om at M3'n blir offisiell demobil for House of Kolor, og den får derfor en real utvendig shining i vinter med masse fete produkter fra de, åssen den skal bli er nå under vurdering og vil bli hemmeligholdt til avdukingen på motorfestivalen 2007! (men mulig jeg røper noen småting underveis! hehe...) den vil også bli brukt i promotionsammenheng for House of Kolor etter festivalen, og også delta i "prestige painter"-konkurransen i usa neste år! jeg gleder meg villt!! \:D/
Gunnar Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Gratulerer! Så bilen skal altså over til USA?
M3cabriolet Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 Gratulerer! Så bilen skal altså over til USA? litt usikker, i første omgang må vi ta profesjonelle bilder av bilen med en spesifisert bakgrunn, og med et kamera på minst 8mp, så vet jeg ikke åssen de gjør det videre, fikk bare delvis info om konkurransen foreløpig!
SteffenM2 Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Gratulerer! Så bilen skal altså over til USA? litt usikker, i første omgang må vi ta profesjonelle bilder av bilen med en spesifisert bakgrunn, og med et kamera på minst 8mp, så vet jeg ikke åssen de gjør det videre, fikk bare delvis info om konkurransen foreløpig! Heisann du! Angående kamera, har du en som skal ta bilene for deg? Har en kamerat, med et Canon EOS 350D, sikkelig ivrig til og ta bilder.
bmwdude Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 Gratulerer Jeg var å så heldig å blitt sponset av spies hecher til denn nye diamant klar lakken og som no demobil til våren hehe regner med at du for no sjikkelig nye fancy produkter av dem da Jeg har ikke noe med House of Kolor på jobb,, men det kunne ha vært av interesser nå Jeg jobber alene som lakkerer nå wsammen med 3 andre opprettere.. vi har snakket om å bruke det.. Noen plass jeg kunne fått no info om dem av produkter? Mvh Torstein
M3cabriolet Skrevet November 19, 2006 Forfatter Skrevet November 19, 2006 Gratulerer Jeg var å så heldig å blitt sponset av spies hecher til denn nye diamant klar lakken og som no demobil til våren hehe regner med at du for no sjikkelig nye fancy produkter av dem da Jeg har ikke noe med House of Kolor på jobb,, men det kunne ha vært av interesser nå Jeg jobber alene som lakkerer nå wsammen med 3 andre opprettere.. vi har snakket om å bruke det.. Noen plass jeg kunne fått no info om dem av produkter? Mvh Torstein kontakt nor autolakk som er importør av house of kolor i norge for info og priser på produktene. Telefon: 33 17 93 30 Fax: 33 17 93 31 mail: autolakk@online.no web: www.houseofkolor.no
gkjernaas Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Bytt ut den fantastisk stygge vingen med en M3 vipp, ørlittegrann større felger(intet must), litt tilpasning på fronten, sett M3-merket og extreme merket ved siden av hverandre(M3 extreme), bytt ut baklyktene med rød og hvite "vanlige" og vips; du har en bil jeg kunne tatt med meg til sengs og lagd MAAANGE småbiler med Jeg kommer til å holde hånda foran vingen da jeg ser den real, og si at det var en feit M3!!! En ting til... En e36 er IKKE grommere som en e46! *min mening* (Her kommer man litt inn på det med drømmebil. Ikke no vits å bygge sin egen bil til delvis utseende av drømmebilen... Bedre å vente noen år og heller kjøpe drømmebilen da og holde nuets bil som den er!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå