Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grom bil, fantastisk stygg vinge som burde vært erstattet med en M3 vipp, ørlittegrann for små felger(ser det ut til på bildene), litt tilpasning på fronten må til, sett M3-merket og extreme merket ved siden av hverandre, bytt ut baklyktene med rød og hvite "vanlige" og vips; du har en bil jeg kunne tatt med meg til sengs og lagd MANGE småbiler med :D

Jeg kommer til å holde hånda foran vingen da jeg ser den real, og si at det var en feit M3!!!

En ting til... En e36 er ikke grommere som en e46!

takk for det, vingen blir der den er! (som jeg har sagt mange ganger i denne tråden nå) hehe... felgene fyller hjulbuen til smertepunktet når den er så lav og siden det er m3. merkene ble forsøkt ved siden av hverandre i mange variasjoner under montering, men de endte sånn som de er, pga det er den mest ryddige måten etter min mening, den ble sidetung med begge på en side. hvorfor skal jeg sette på røde og hvite standardlamper bak, når det er så mye chrome på bilen? det vil bare se feilplassert ut! se ting i forhold til hverandre når gitter, speil, frontlykter, blinklys, dørhåndtak, eksoshaler, og baklukelista er chrome, så bør baklampene være det og! bilen er svart,blå og chrome rundt hele, hva skal jeg med røde klatter bak? de kler originale biler bra!

e36 og e46 scorer begge høyt i mitt hjerte, derfor har jeg litt av begge! ;)

litt kvassere enn vanlig i dette innlegget men jeg er litt trøtt og sliten i dag! :)

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vekk med baklyktene og få på nåken feite felger... Med bredda bil bør ein ha felger med kant... Skal poste eit bilde av Merca til bror min, så skal eg vise deg kva eg meiner!!!

Skrevet
Vekk med baklyktene og få på nåken feite felger... Med bredda bil bør ein ha felger med kant... Skal poste eit bilde av Merca til bror min, så skal eg vise deg kva eg meiner!!!

hehe... smak og behag! jeg ville ha kayalamifelgene og derfor ble det de, kunne nok ha fått de med breiere kant men da måtte jeg enten dreid av baksiden av senteret eller hevet bilen noe! har prøvd felger med innpress et15 og et20 og dette ble for trangt med den dekkdimensjonen jeg har! (265/35/18 og 235/40/18) sier igjen: det kunne kanskje gått hvis jeg hadde hatt noe annet enn m3! :wink:

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet
Hvorfor nedplukking?

likte den godt slik den var jeg,

som nevnt skal den bli house og kolor sin nye demobil, og dermed må det til med perfeksjonering, og ny effektlakk fra HOK. stilles ut på standen dems 15 april på motorfestivalen! ;)

har du kjøpt den tilbake? tenkte du hadde solgt den jeg?

la den ut for salg, men ombestemte meg, fant heller ut at jeg skulle bruke mer penger på den! hehe... blir vel forhåpentligvis kompressor også i løpet av 2007, men utseendet først, motor har jeg faktisk mye av uansett! ;)

Skrevet

Hei! Får kommentere den bilen din jeg også da. Så den i hamar for noen år siden husker jeg. Kan det ha vært i 2005 tro?

Jaja, uansett.. den ble friskere det skal du ha. Har veldig lite til overs for den enorme vinga som forsåvidt ikke har noen verdens ting å gjøre på den ellers pene bilen. Men som mange andre, kun ens mening :)

Syns også du burde hive på noen litt sintere felger enn de tsw felga. Blir litt tamt, men det ser du sikkert selv også. De er jo fine i seg selv men blir som sagt for tamme for den breddinga di!

Eller ser det ut som du har gjort et godt stykke arbeid med den. Ønsker deg lykke til videre med en evt pokalsanking ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Pent bodykit. passa veldig godt med e46 panser og lykter, gjorde susen på fronten det.

Men at du liker vingen, er fullstendig uforståelig. Den er virkelig ille. Ødelegger bilen totalt!!!! Ser ut som en torshov-vinge til tusenlappen.

Personlig syns jeg også det hadde tatt seg ut med speil og håndtak i bilens farge istedet for crom..

Syns også du kan hente en del på hjul, men pen bil

Skrevet

Rå feit bil!!! Men må si meg litt enig med gaasen...

JEG syns ikke så store vinger passer på cabber. Men det er MIN mening...

Det viktige er at DU liker bilen og dens dingsebomser :D

Men ellers. Bra gjennomført prosjekt!

Skrevet
Pent bodykit. passa veldig godt med e46 panser og lykter, gjorde susen på fronten det.

Men at du liker vingen, er fullstendig uforståelig. Den er virkelig ille. Ødelegger bilen totalt!!!! Ser ut som en torshov-vinge til tusenlappen.

Personlig syns jeg også det hadde tatt seg ut med speil og håndtak i bilens farge istedet for crom..

Syns også du kan hente en del på hjul, men pen bil

vingen er et meget omtalt tema på dette forumet, og som sagt e jeg enig i at den er sær som faen, MEN, jeg liker den! hehe

jeg kjører chrome forde det er så mye annet på bilen som er chrome, men kan jo hende det blir forandring etterhvert! hehe... hvem vet!

når det gjeldere felger, hadde jeg fått på større hjul om jeg ville, og enda større igjen hvis det ikke hadde vært en m3, men dette er ingen garasjesliter, jeg har den som bruksbil, og da il jeg ha mulighet til å bruke den og, husk at jeg ikke har airride, så da må man ta forhåndsregler! hehe. men takk for ellers respons på tråden min, setter man alltid pris på vet du!

for å oppdatere tråden litt og, så er nå designet klart til motorfestivalen, så nå er det bare å begynne på bilen! :) gled dere!

Skrevet
Rå feit bil!!! Men må si meg litt enig med gaasen...

JEG syns ikke så store vinger passer på cabber. Men det er MIN mening...

Det viktige er at DU liker bilen og dens dingsebomser :D

Men ellers. Bra gjennomført prosjekt!

tusen takk for det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...