Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har du fått ideene til å få bilen sånn? Har du hatt deg em kjapp tur innom Toys'r Us? hehe ;) Spesiell bil, og er jo smak og behag da ;)

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Skrevet

jeg vet jeg har lovet dere masse bilder fra byggingen 2007, og det kommer, men det har skjedd så mye den siste tiden, med kjøp av både bolig og oppstart av egen bedrift. jeg oppdaterer så fort jeg har fått flytta over bildene fra min private pc til denne, da jeg ikke har nettilgang på privaten enda. ;)

BMW'en er da solgt, til fordel for dette lille leketøyet! jeg elsker virkelig BMW, og jeg har finni ut at det er det jeg vil ha, men frem til e46 m3 kommer på et akseptabelt prisnivå fungerer denne som bruksbilen.

jeg hadde aldri kjøpt japse hvis ikke jeg fant dette eksemplaret!

totalstrøken bil, aldri skadet, en godt voksen eier, garantert 22450km!!!

kjøpte bilen av aut. hondaforhandler, samme forhandler som solgte bilen ny til forrige eier. fikk også oljeskift og regreimskift med i prisen etter mye diskusjon. jeg vet det er japse, men hva synes dere da folkens?

dette er så strøkent og originalt så det blir ikke store prosjektet, men det kommer noen nye felger, og muligens et veldig diskret bodykit og 25mm senkesats. :)

nsx1ts3.jpg

nsx1ts3.jpg

nsx4oh7.jpg

Skrevet

NSX er helt rått. Skal man ha Japansk bil til en rimelig penge er NSX'en en svært god kandidat. Hørt veldig mye bra om denne bilen, ikke minst fra det japanske bil-programmet Best Motoring. Se om du finner filmer hvor de kjører denne bilen på bane. Tror det er flere ute på internett, enten via x eller på youtube. Klarer du å leve med det skrekkelig stygge interiøret kommer denne bilen sikkert til å gi deg mange gode stunder.

Gratulerer så meget med bil.

Skrevet
NSX er helt rått. Skal man ha Japansk bil til en rimelig penge er NSX'en en svært god kandidat.

Vel, rimlige er de jo definitivt ikke.. Men rå er de, uten tvil..:D

Skrevet
NSX er helt rått. Skal man ha Japansk bil til en rimelig penge er NSX'en en svært god kandidat.

Vel, rimlige er de jo definitivt ikke.. Men rå er de, uten tvil..:D

Skulle akuratt til å si det, når ble nsx rimelig? :P Sku gjerne kjøpt en NSX da! :wink:

• 2 months later...
Skrevet
BMW'en er da solgt, til fordel for dette lille leketøyet! jeg elsker virkelig BMW, og jeg har finni ut at det er det jeg vil ha, men frem til e46 m3 kommer på et akseptabelt prisnivå fungerer denne som bruksbilen.

Ligger ikke disse i samme prisleie som E46 M3 da? :-k

Skrevet

Ligger en 91 modell ute på finn, forsåvidt den billigste av de som ligger ute, til 375K. Men denne har da en kmstand på 100K.

Tror ikke Nsx er sån veeldig mye billigere enn de eldste E46 M3. De ligger vel på rundt 500K nå. Men alt ettersom årsmodell osv.

Skrevet

hmm... er nok flere her som ikke tok ponget mitt helt når det gjelder prisforskjellen på e46 M3 og NSX, det som er saken er at e46 er en forsåvidt nyere bil, og derfor synker importavgiften på disse med maaaange tusen hvert år. dette gjør at den fortsatt har et voksent prisfall. derimot så er NSX'en en noe eldre bil, som er nede på max bruksfradrag, som gjør at det kun er kjøpsverdien som bestemmer prisene. dette gjør at bilene holder seg mye bedre i pris. se i tyskland, nsx er en mye dyrere bil der, og i tillegg finnes det bare noen få av de i forhold til e46 m3, som det finnes 40 på dusinet av, dette gjør at det er fler å velge i, og større konkurranse, og derfor lettere å presse ned prisene. det finnes billige alternativer av nsx også, men tro meg, det er alltid en grunn til det. skal du ha en uskadet bil, i toppstand MÅ man betale for det! det finnes noen ihjelkjørte eksemplarer, med gamle skader, høy kilometerstand og dårlig vedlikehold som man kan få til priser under 400k men disse ville jeg aldri kjøpt. jeg angrer ikke på at jeg kjøpte denne, dette er en sinnsyk bil!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...