J Naustdal Skrevet August 12, 2005 Skrevet August 12, 2005 då har eg endeleg tatt bilde av bilen min. Den er ganske orginal enda, men etterkvart skal den bli bra. Nyvaska og fin. Berre kom med kommentarar. P.s Dårleg kamera.
Kenneth BMW Skrevet August 12, 2005 Skrevet August 12, 2005 JA dårlig kamera Men bilen ser fin ut den Hva har du tenkt å gjøre med den??
J Naustdal Skrevet August 12, 2005 Forfatter Skrevet August 12, 2005 Takk Det første eg må gjere er å fikse ein bulk/stripe på eine døra. so blir da sikkert: -Kvite/sota blinkers rundbaut. -soting/toning -kn-filter -18" felger -senking? -ombygging til shadowline -stereo(2*12") -+++ Tar gjerne imot forslag.
Kenneth BMW Skrevet August 12, 2005 Skrevet August 12, 2005 Min er senket 35mm, og det er ikke nåkk fremme, så jeg anbefaler deg å senke 60mm fremme. Se på Gunnar sin BMW, den er senket 60/40 trur jeg det var. se på linken til mitt galleri( Binner'n min) så ser du hvordan den ser ut med 35mm senking...hvite blinkers..
J Naustdal Skrevet August 12, 2005 Forfatter Skrevet August 12, 2005 ja men du kenneth har vel ikkje 18" men dette ser eg når eg får på felgane. det blir sikkert ikkje før til våren.
Kenneth BMW Skrevet August 12, 2005 Skrevet August 12, 2005 ja men du kenneth har vel ikkje 18"men dette ser eg når eg får på felgane. det blir sikkert ikkje før til våren. Nei har bare 17" men mellomrommet mellom dekke å skjermen blir en halv tomme mindre med 18 "
J Naustdal Skrevet August 12, 2005 Forfatter Skrevet August 12, 2005 ok. er ikkje so sugen på extrem lav bil sidan vegane her ser heilt voldtatt ut.
J Naustdal Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 tenkte eg skulle hive ut noken nye bilder av bilen min med bedre kvalitet og kvite blinkers. Har fått tanklokk no, skal ta nye bilder når sommaren kjem. har bytta ut kasett spelaren med ein alpine cd/mp3
Hakon Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Nice bil du har. Veldig heldig med den! E34 ser helt konge ut i svart! mekk noen fine BBS-felger så blir det veldig bra. skikkelig fin bil!
Nisse Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 jøss...her ser det ut som du har vore heldig...strøkent motor rom tyder bra...meget ok bil må eg sei
J Naustdal Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 ja eg har våre heldig med bil og pris. skal ha 18" og senk til våren. pluss at eg går og silklar på ei leppe frå RGM
Evopower Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Blei finare med kvite blinkers ja! Bilen forøvrig ser ut til å være veldig bra passet på. Men ser du har TV på skiltet ditt. Du vet vel hva det står for? Treg Vestlending!
Arimanni Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Såg fin ut den der ja! Men trur faktisk den hadde vert finare med mørke blinkers... Berre ein tanke.... Men ser du har TV på skiltet ditt. Du vet vel hva det står for? Treg Vestlending! Er no me som sørger for flyt i trafikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå