jcvold Skrevet August 12, 2005 Skrevet August 12, 2005 min e 36 320 sedan er nå senket 40/40 , har på M3 front,men kunne tenkt meg at den var hakket lavere framme.noen som har bilder av en tilsvarende bil senket 40/50 eller 40/60 ??
Morten318 Skrevet August 12, 2005 Skrevet August 12, 2005 http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php ikke de beste bildene men min er senket 60/40
jcvold Skrevet August 12, 2005 Forfatter Skrevet August 12, 2005 oki,og det går greit å ha så lav bil?
elementz Skrevet August 12, 2005 Skrevet August 12, 2005 går greit med så lav bil.. men har du frontleppe blir det kanskje litt lavt.. men det kommer jo selvfølgelig hvordan det ser ut der du er(fartshumper, kanter, komlokk)
Geir Anders Skrevet August 12, 2005 Skrevet August 12, 2005 Er Morten318 sin bil "så lav" ? Mæhæ. Høyt som et fjell jo
Morten318 Skrevet August 13, 2005 Skrevet August 13, 2005 Er Morten318 sin bil "så lav" ?Mæhæ. Høyt som et fjell jo ok? Går bra med min. hakke subba neddi enda.. bare ta det litt rolig over dumper osv..
Sveinar Skrevet August 13, 2005 Skrevet August 13, 2005 ser litt rart ut med 40 foran og bak ja, bmw har jo bestemt seg for at hjulbuen skal være 4 cm høyere foran enn bak, så da ser jo 60/40 bra ut, for at hjula skal sitte perfekt i forhold til buen foran og bak blir det vel mer 70/40 eller 80/40 men det ser rart ut med så lav foran og så høy på ræv sånn bortsett fra hjulbuene...60/40 er et supertriks!!!!
jcvold Skrevet August 13, 2005 Forfatter Skrevet August 13, 2005 da blir det nok vogtland senkefjærer fremme til våren da
frodekrs Skrevet August 14, 2005 Skrevet August 14, 2005 Går det greit med 40/60 senking og 225.40.18? (e36.320) eller vil dette subbe?
Desloch Skrevet August 14, 2005 Skrevet August 14, 2005 Går det greit med 40/60 senking og 225.40.18? (e36.320) eller vil dette subbe? Spørs innpresset på felgene. Men hvis du har ET40, så går det i hvert fall veldig bra
ChrZZ Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 ser litt rart ut med 40 foran og bak ja, bmw har jo bestemt seg for at hjulbuen skal være 4 cm høyere foran enn bak, så da ser jo 60/40 bra ut, for at hjula skal sitte perfekt i forhold til buen foran og bak blir det vel mer 70/40 eller 80/40 men det ser rart ut med så lav foran og så høy på ræv sånn bortsett fra hjulbuene...60/40 er et supertriks!!!! Menne.. hvordan vil kjøringen bli? Altså.. overstyring og understyring. Litt teit å ha en bra senket bil liggende i grøfta fordi det ser kult ut.
bimmerdude Skrevet August 23, 2005 Skrevet August 23, 2005 ser litt rart ut med 40 foran og bak ja, bmw har jo bestemt seg for at hjulbuen skal være 4 cm høyere foran enn bak, så da ser jo 60/40 bra ut, for at hjula skal sitte perfekt i forhold til buen foran og bak blir det vel mer 70/40 eller 80/40 men det ser rart ut med så lav foran og så høy på ræv sånn bortsett fra hjulbuene...60/40 er et supertriks!!!! Menne.. hvordan vil kjøringen bli? Altså.. overstyring og understyring. Litt teit å ha en bra senket bil liggende i grøfta fordi det ser kult ut. Du for mindre understyring og styringen blir mer presis. Både senkning og 18" hjelper på dette. Dermot risikerer du at du mister bakkekontakten og sklir av veien pga lite fjæring, i sving med ujevn veibane.
ChrZZ Skrevet August 23, 2005 Skrevet August 23, 2005 ser litt rart ut med 40 foran og bak ja, bmw har jo bestemt seg for at hjulbuen skal være 4 cm høyere foran enn bak, så da ser jo 60/40 bra ut, for at hjula skal sitte perfekt i forhold til buen foran og bak blir det vel mer 70/40 eller 80/40 men det ser rart ut med så lav foran og så høy på ræv sånn bortsett fra hjulbuene...60/40 er et supertriks!!!! Menne.. hvordan vil kjøringen bli? Altså.. overstyring og understyring. Litt teit å ha en bra senket bil liggende i grøfta fordi det ser kult ut. Du for mindre understyring og styringen blir mer presis. Både senkning og 18" hjelper på dette. Dermot risikerer du at du mister bakkekontakten og sklir av veien pga lite fjæring, i sving med ujevn veibane. Og sånn by the way... 60/40 = 60mm senket foran og 40mm senket bak, eller omvendt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå