Tore Diesel Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Det var et dårlig bilde, og fant desverre bare ett også. Denne bilen er visst til salgs i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Den er jo taksenket også. Dette er å drepe en klassiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Ja helt enig! Fy f..n! Den var fæl med taksenking! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Breddingen var råtøff men kunne spart seg den støgge taksenkingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 Ja jeg valgte rett og slett å ikke kommentere bildet i det hele tatt jeg.... Ble egentlig bare sittende å gape litt over hva folk får seg til. Hadde vært litt gøy å sett flere biler av bilen da, bare av ren nysgjerrighet liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 hehe ja, ser skrekkeksempler som bare blir verre og verre, sier ikke det er det værste eksemplet jeg har sett, men...! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Dette er bra. Liker å se at det er flere her inne på forumet som liker e21. Så ja den er breddet og taksenkt. Ikke det jeg skal gjør med min bil. Men tøff er den uansett. Eieren synes sikkert det er tøft, så ham om det. Det viktigste er hva man selv synes. Det hadde vært arti å kjørt bilen for en dag.. hehe Sikker mye oppmerksomhet å få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Her er det ett par til http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 Dette er bra. Liker å se at det er flere her inne på forumet som liker e21. Å ja! Det er det for all del. Digger de bilene jeg ass. En av de peneste jeg har sett hittil må faktisk være 323'n til Propan her på forumet. Har ikke vært så heldig å se den live, men etter de bildene jeg har sett så ser den sinnsykt fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Den er da ikke breddet...dette er en breddet E21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 Den er da ikke breddet...dette er en breddet E21 Ja dette var en skikkelig gobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå