mAZE Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Sendte deg en pm jeg Henrik for en tid tilbake. Mulig du kanskje ikke vil legge ut noe info om det. Men spurte ihvertfall hvor du har fått de skjermbredderene fra. (Dette er noe jeg vurderer på banebilen min)Blir artig å se bilen din live på ett treff neste år. Og er vel også en av de som håper på ett nytt bimmers-treff ja. Fikk du ikke den meldingen jeg sendte deg tilake da? Det var vel via mail det... Si ifra om du ikke har fått den så skal jeg se om jeg ikke klarer å finne tilbake til den... Nei, den har jeg ikke fått.. Mulig den ble lagt i spam-mappa. Har mye dritt mails hver dag, så kan ha oversett den fra deg. Men send på nytt du, så skal jeg ikke overse den denne gangen.
Kristov Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Hører rykter om omfattende ombygging av karross og motor Finnes det bilder vi andre kan sikle på mens vi trenger inspirasjon til å mekke på egne prosjekt?
knut_olestad Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Jepp, få på noe nytt, lenge siden nå.
gnmfr Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 fant en god gammel tråd her nå. Åssen endte dette prosjektet noen som hvet???
thorbis Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 nå har det seg sånn at. den bilen dere ser på førse sidene er den første han bygde. den lars89 viser her er bil nr 2 som henrik har bygd. husker ikke helt men mener det satt 5.6 v12 i den med 6 trinns csi kasse fra 850 i den bilen. helt utrolig gromt bygg hvertfall. mvh Thorbjørn R
oddis Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Det siste jeg hørte om bilen var at den stod i et hjørne og samla støv. Som Lars89 viser bilde av, så har han bygd seg en ny bil med CSI spec motor, manuell kasse og M3 karosseriombygging. Mener det faktisk var en faceliftmodell orginalt også, så han har gjort seg skikkelig flid med ny bakplate og det hele.
thorbis Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 nei var en 86 325 pre-face detta. var og besøkte han i verkste når han drev med m3 ombyggingen. er skikkelig forseg gjort hvertfall.
Trond.S Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 nei var en 86 325 pre-face detta. var og besøkte han i verkste når han drev med m3 ombyggingen. er skikkelig forseg gjort hvertfall. Den tror jeg du må trekke tilbake thorbis-mann! Var jo en 320 facelift han bygde på nå, det det stemmer som Oddis sier at den har ny bakplate og det hele. Den forrige var vel en gang i tida en 323 som i vinter hvertfall stod under masse snø utenfor garasjen hans uten motor og drivverk. Uansett små detaljer: Værsting bygg!! Hilsen Trond
Ca///e Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Her er noen tråder fra BMWCCN-forumet om 356'en: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=523797 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=522790 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=519714
thorbis Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 sorry min feil. bare mente og huske det ble sagt at den var den amle 325n til norman jeg. men samma det.
Torek Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Det er du som har denne bilen ja.. Kom over dette bildet på nettet og ble overrasket når jeg så den hadde norske skilter. Ikke sett den før Imponerende lesning i denne tråden.
Ca///e Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Men nå er det 356'en som gjelder. Les mitt innlegg over for linker til den nye bilen hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå