saevik Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Måtte bare legge ut et bilde=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Nice Var veldig fin i den rød fargen der med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 13, 2005 Forfatter Share Skrevet August 13, 2005 Mhm..Synst ej me=) Strøken bil vel å merke=) Å alt godkjent å lovli=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Meeeeget pen bil. Men den hadde fortjent noen felger med litt mer "klasse" synest nå jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 kanskje litt usikker på de felgene jeg også, men bilen er jo super fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Felgene litt bobbob men resten av bilen var jo kjempefin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 13, 2005 Forfatter Share Skrevet August 13, 2005 Ja e på utkikk ette nåken 20" e d nåken so he nåkken å selle mj? Eller nåken tips om ka ej ska kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 vakker bil det der... men det hadde gjort seg med noen andre felger ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Bare en feil med den der. Den er ikke min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Pen bil, likte ikke felgene dessverre. Er ikke 20" litt mye da, alle kjøreegenskapene og komforen blir jo borte! Dessuten ødelegger du hjulopphenget på en sesong eller to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Tips bmw328i: Slædd alle bilder med skiltplata di, da slipper du at hele norge vet hvor mye gjeld du har på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Små bilder, men her er en sedan med 225/30-20. Bilen er forøvrig solgt og har nå 17". Skremmende lik din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 Tort: Eg har ikkje gjeld på bilen så det er bare å sjekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 Mr.Stream: Trukje d e min du..Fargen ser so orange ut..Også er skiltet flyttet..Trukje d dei flytta d tebake akkorat..Åso et heilt klart bevis på atte d ikkje e min..Å det er atte den har ikkje takluke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Strøken bil bmw328i ! Men, jeg må nok kaste meg på lasset over kritikk på felgene. For bilen i seg er så gjennomført at den må spanderes på nye felger. 17" er store felger. Men du vil ha store felger, og da tipper jeg 18" er mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå