Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er ny på forumet her. Er dere intresert og se på mitt prosjekt i vinter ? Jeg har en 520 92 mod som skal bygges om til M5. Jeg har bestilt en M5 fra GS som jeg håper kommer i løpet av sept, jeg har da i løpet av høsten en god del deler som jeg vil selge

Skrevet

Jeg skal legge inn bilder etter som prosjektet siger frem. Ser en lurte på hva jeg måtte gi for motoren? Jeg skal impotere en komplett bil og flytte over alt. Ser det er en del som er seriøse på sine prosjekter her inne.

Jeg driver mitt eget lakk og Karosseri verksted så jeg må vere grundig på ombygginga. 520 en er litt slitt i lakk men ellers meget god, så er det noen som trenger deler så er det bare og sende en PM.

Har en del og gjøre på jobb nå så det tar vel en del tid før den er ferdig,men til våren skal den vere klar.

Noen som har noen tips for mere power i en 3,6 da?

• 4 weeks later...
Skrevet

Ja da skjedde det endelig noe på m5 fronten. Det ble ikke noe ombygging da jeg kjøpte meg en norsk m5, 3,8 den er litt skadet i front + litt småplukk.

Jeg bytta inn min 92 mod 520i.

Er det noen om har en M5 frontfanger som de vil selge så send meg en pm.

Og så skulle jeg gjerne hatt litt hjelp om hvordan jeg skal legge ut bilder her på forumet så dere kan se hvordan prosjektet skrider frem.

Skrevet

du må legge ut bilder på internett (feks photobucket.com osv..) deretter kopier du adresse til bildet og skriver slik

adresse

så kommer bildet opp! :)

plasser du kan laste opp bilder er mange, søk litt rundt eller hør med noen som kanskje har en server / hjemmeside du kan bruke :)

• 2 months later...
Skrevet

Ja da var det gjort bilder er på nett.

Jeg har gjort en del siden disse bilder ble tatt, desverre så oppdaga jeg rust :twisted: men har fått nye deler til rustsveisinga. Det er rust i kanal høyre side(bilder kommer) Jeg har fått tak i deler til skaden og, heldigvis hadde OS bildeler en brukt fanger bare plasten kosta over 9000 hos gs.

Jeg har nå starta og lakkere deler innvendig farga blir carbon swartch.

• 1 year later...
Skrevet

har du planer om å få denne bilen godkjent etter "flyttinga"?

er dette et problem eller? noen som veit dette? har litt lyst å importere en M5 selv, å gjøre samme jobben...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...