ivlund Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Flott bil ! (innhabil hehe)Eg personleg likar litt klassiske felgar på ein cab.... Kanskje litt M-tech med tida?? ...her og ein som er fornøygd 1.gangs eigar av BMW. Kanskje litt M-tech kommer etter hvert! Men det var det med dissa lappene som heter kroner da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 veldig pen den hadde ikke hatt noe i mot ha en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Rett og slett en FET vogn du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Fet bil. mulig det sto i første innlegget, men den er topaz blå? Peneste bmw blåfargen i mine øyne. Når jeg så etter bil så jeg kun etter svarte og topaz blå. Endte opp med svart, og er fortsatt en fornøyd førstegangseier. Senkingen så veldig bra ut. Felgene var ikke helt min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 ":4q09oudw]Fet bil.mulig det sto i første innlegget, men den er topaz blå? Peneste bmw blåfargen i mine øyne. Når jeg så etter bil så jeg kun etter svarte og topaz blå. Endte opp med svart, og er fortsatt en fornøyd førstegangseier. Senkingen så veldig bra ut. Felgene var ikke helt min stil. Stemmer at det er Topaz blå som er fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 den fargen der er sinnsykt fin! nydelig bil det der! på utkikk etter coupe med samma fargen jeg..så er en lekker bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå