Gå til innhold

Stereo E-39 CD/CD magasin


Anbefalte innlegg

Heisan. Ser at det er mange flinke folk her på dette Forumet. Satser på at det er en eller annen som kan hjelpe meg :D Bilen min, 528 1998 mod., har montert en BMW Buisness Radio og Kassettspiller. Jeg ønsker som mange andre å spille en cd i ny og ne også :shock: Ser at noen annonserer bilene sine med: RDS/Kassett, klar for Cd magasin...Hvordan ser jeg om MIN er klar for Cd magasin ?? Men mest av alt kunne jeg tenkt meg å skifte ut Kassett-delen med en Cd spiller. Er det noe problem, og er det noen som kjenner til pris på orginal Cd spiller ??

Håper det er noen "kloke" hjerner som kan svare meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes 3 typer radioer. Reverse, bussiness og professional. Reverse kan ikke ha cdveksler, men de to andre kan ha. Så du kan ha veksler på din.

Du kan enten kjøpe originale veksler som er vel dyr (7000?). Eller så kan du sette in en Pioneer med tilhørende overgang. Veksleren koster ca 3000. Overgangen koster i overkant av 1500. Så må du ha den originale vekslerkabelen som går bak til bagasjerommet. Men sjekk først om den allerede ligger klar. Har vært borte i at den ligger klar fra fabrikk.

Sjekket nettopp www.connects2.com Du kan også ha Sony veksler. Denne er litt billigere. Vi selger en 10 platers veksler hos oss for 1995,- Denne tar da ikke MP3 filer. Connects2 adapterer er vel litt billigere enn den som blir brukt til Pioneer (Peripheral).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...