hagenisse Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Her på østlandet er piggdekk bare tull, trenger det kanskje 1 gang i året. Det har jeg til og med fått min mor med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 Jonte: Du er sprø Dere må gjerne kjøre piggfritt hvis dere vil, men personlig skal jeg aldri ha det makkverket på bilen igjen WORD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 herregud for noen jentunger har aldri hatt piggdekk på noen av mine biler og har heller aldri hatt behov for det. har kjørt mye rundtom i norgesland uten store problemer.hvem vet,kanskje behovet melder seg en dag,men inntil da kjører jeg piggfritt. hvis man unngår de kjipeste utgavene av piggfritt og går for noen som har gjordt det bra i tester og kjører etter forholdene går det nok bra til slutt falsk trygghet med pigger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Piggdekk er noe dritt! Ødelegger veiene og helsa til folk. Slutt med det svineriet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 herregud for noen jentunger har aldri hatt piggdekk på noen av mine biler og har heller aldri hatt behov for det. har kjørt mye rundtom i norgesland uten store problemer.hvem vet,kanskje behovet melder seg en dag,men inntil da kjører jeg piggfritt. hvis man unngår de kjipeste utgavene av piggfritt og går for noen som har gjordt det bra i tester og kjører etter forholdene går det nok bra til slutt falsk trygghet med pigger som sagt,da funka sikkert på salta veiar,og på snø når da e kaldt og fint.eg og hadde piggdekk i begynnelsen,men so kom eg te førde på holkeføre,og då va da berre å ta turen ut te Dekkmann,å hive på piggdekk bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå