Gunnar Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 Noen som vet hva man må regne med å legge ut i kroner for å bytte frontruta på en E34? Var uheldig og fikk stein fra møtende eller forankjørende bil i frontruta på en øde vei med helt rar asfalt (virket som kompakt grus, singlet bare i hjulbuene) i Sverige i går, og har 1cm skade nede til høyre. Hva er egentlig grensa for å få ta det på forsikringen? Jeg vet jeg kan få reparert skade for opp til 500,- gratis, men hvor mye er det mulig å reparere? Det er fortsatt originalruta i bilen min, så den er rimelig slitt, og grusom å se gjennom i sterkt sollys. Hadde vært best med ny..
hagenisse Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 1500,- i egenandel måtte jeg ut med. To ganger faktisk, da det skjedde på forrige bilen og
MacSi Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 jeg har faktisk så høy egenandel som 2000 =/ Men det er ikke no å lure på det.. bruk forsikringa.. ikke no bonustap og sånn der..
Runar-CSi Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 Jeg og måtte betale 2000,- i egenandel.. bytte rute idag... \:D/
Gunnar Skrevet August 15, 2005 Forfatter Skrevet August 15, 2005 Ja, forsikringen er grei nok, men hva må til for at rutebytte godkjennes? Drar jeg bare til en rutegreie og sier jeg skal ha ny rute på forsikringen?
mAZE Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 Jeg fikk byttet både frontrute og bakrute samtidig jeg på forsikringa mi.. Den gangen var det gratis også. Var visst ei ski som hadde gått gjennom hele bilen der ama.. Hehe, stå det da. (På en 318is, å ja, var voldsomt med skistativ og slikt der.. )
hagenisse Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 Ja, forsikringen er grei nok, men hva må til for at rutebytte godkjennes? Drar jeg bare til en rutegreie og sier jeg skal ha ny rute på forsikringen? Funker nok.. og er steinspruten sånn midt i sånn er det jo ikke noe tvil. Er den ikke det så kan du jo lage en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå