Gunnar Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Skal se på en E30 om 1,5 times tid. Er det noen spesielle steder man bør sjekke etter alvorlig rust og andre alvorlige problemer? Små rustbobler i lakken er ikke noe tema, siden det er snakk om en banebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Små rustbobler er ofte ikke det Men sjekk iallefall : forran A stolpe hjulbuer bak (sjekk bak støtfanger og mot tankfyller) hjulbrønner forran batteriholder bagasjerommet etter vann i sidene, der jekken ligger og på andre sia under plast. generelt overalt.. Om ikke det betyr så mye for deg, så er det iallefall ett godt prutningsmonn på slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Sjekk alle 4 støtdempertårn for sprekk og rust, samt med batterikassen foran. Spesiellt med tanke på at denne skal på bane... Og så i tillegg de vanlige rustplassene - kanaler, hjulbuer, vanger, jekkfester, hjulsprut etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e30beg.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 Tre nyttige svar i løpet av 6 minutter! Takker. Har lest begagnatguiden også, så vi får ta en gjennomgang av det vi klarer i mørket.. Er noe drit å se på bil uten skikkelig lys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Kjør til en bensinstasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Han hadde lyskaster. Men bilen var et vrak uten skilter. De var tatt av i mai pga. forsikringen, og den skulle ha vært på EU-kontroll også. Tror faktisk aldri jeg har sett en E30 med så rustede skjermer. De var kjeks tvers gjennom. Ellers var det ikke så ille med rust, men det var litt jallamekk på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Mange E30 som ikke ser ut... Vet om en 88 320 som egentli var kondemnert som en bilmekaniker ordna opp å var strøken. Zender styling og nydelig blåfarge(kongeblå?) En av de fineste e30 jeg har sett... tror faktisk den er til salgs for 15000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Visst det er takluke på den, så er det ikke så dumt å sjekke nedi kantene og i dreneringskanalene, har jeg ofte sett tidligere, på generelt alle biler som er så gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Rundt frontruta (under gummilista) og under bilen er også ganske vanlig tror jeg. Begynte å komme begge steder på min forrige E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå