Gå til innhold

hvordan betale for ting man kjøper på ebay?

R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Bruk PayPal, det er ganske enkelt genialt.

Så lenge du har VISA eller lignende, så klikker du deg bare inn på PayPal sine sider og melder deg inn. Jeg bruker PayPal så ofte som mulig, og det går smertefritt. Faktisk billigere å bruke enn vanlige utenlandsoverførsler via min egen bank...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PayPal er genialt, bruk det. Har brukt det mange ganger. Bidpay.com er også et alternativ.

Hvordan du går frem - du går inn på www.paypal.com og trykker at du skal sende penger til noen, så registrerer du deg, og deretter går egentlig ting av seg selv (husk at du må ha visa/amex/mastercard eller tilsvarende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk PayPal, det er ganske enkelt genialt.

Så lenge du har VISA eller lignende, så klikker du deg bare inn på PayPal sine sider og melder deg inn. Jeg bruker PayPal så ofte som mulig, og det går smertefritt. Faktisk billigere å bruke enn vanlige utenlandsoverførsler via min egen bank...

For meg går det ikke å fylle opp paypalen med visa :( har skandiabanken så vet ikke om det er sånn for alle, men der måtte man betale inn pengene via nettbanken for å fylle på paypal, tokk 2-3 dager, men bortsett fra det funka det helt fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg går det ikke å fylle opp paypalen med visa :( har skandiabanken så vet ikke om det er sånn for alle, men der måtte man betale inn pengene via nettbanken for å fylle på paypal, tokk 2-3 dager, men bortsett fra det funka det helt fint

Har skandiabanken visa jeg og, fungerer utmerket det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har tatt i mot penger med paypal da? Aså solgt på ebay?

Har tatt i mot penger via PayPal, men ikke for salg på Ebay. Det aller meste er det helt meningsløst å selge på Ebay for oss nordmenn, siden vi har priset oss fullstendig ut av resten av verden. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pengene rett inn på konto hos min norske sparebank. Tror det var rundt 1000,- og helt gratis. Tok 4-5 dager fra jeg "requesta" pengene til de var på plass.

Er det under 500,- koster det noen få kroner å få det utbetalt.

I tillegg er det vel noen transaction fees, men det er det jo betaler som må ut med.. så husk å ta det med i beregningen om du requester penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...