[space] Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Så pen ut den der, UTEN den flyvinga under fronten. Og er det som du sier at den hadde strøkent stoffinteriør før, så hadde hvertfall aldri jeg bytta det i et slitent skinninteriør... De "gulvmattene" er bare fæle. Har en liten hemmelig drøm om en e30 m3... Men det er så mye en skulle hatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 ":1qvvt3kv]Så pen ut den der, UTEN den flyvinga under fronten.Og er det som du sier at den hadde strøkent stoffinteriør før, så hadde hvertfall aldri jeg bytta det i et slitent skinninteriør... De "gulvmattene" er bare fæle. Har en liten hemmelig drøm om en e30 m3... Men det er så mye en skulle hatt... Interiøret var DØNN strøkent. Jeg tok det ut av bilen og renset det skikkelig, og renset gulvteppet samtidig. Det var ikke slitasje å spore og heller ikke en eneste flekk. Så trangen etter hud mot kroppen må ha vært sykt stor hod en av eierne. Forøvrig, om jeg ikke husker feil så var det montert slik rifla aluminium i hattehylla også da jeg så den på Rudskogen for to år siden.. Oh my god..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå