Gå til innhold

Mobil 1

jonr
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har en BMW 318is 94 mod som du ser i profilen, jeg bruker Mobil1 formula supersyntetisk olje, som jeg anbefaler, den koster litt mer, ca 150-170kr litern! Men jeg kjøper hos en kompis for rimligere pris ;) Uansett Mobil1 olje anbefales uansett type! Det skal forøvrig 5liter på motoren ved oljeskift, det anbefales å skifte oljefilter samtidig koster 100-120kr...

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har en BMW 318is 94 mod som du ser i profilen, jeg bruker Mobil1 formula supersyntetisk olje, som jeg anbefaler, den koster litt mer, ca 150-170kr litern! Men jeg kjøper hos en kompis for rimligere pris ;) Uansett Mobil1 olje anbefales uansett type! Det skal forøvrig 5liter på motoren ved oljeskift, det anbefales å skifte oljefilter samtidig koster 100-120kr...

Patrick B

ok! :) takk for svar, feit bil du har foresten ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrick B

ok! :) takk for svar, feit bil du har foresten ;) hehe

Hehe TAKK! Uten å ha sett din liker jeg din bil også :P

mvh

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrick B

Den koster mer i andre butikker ja,ellers er det akkurat samme olje som du nevner som den europris har 0-40 bmw longlife-01,eneste forskjell er at europrisoljen er importert fra usa, 9,4 dl på kannen.

Og til spørsmålet over 0-40 er optimalt for alle årstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-40W er alt for tynt for en slik gammel motor. 10/30 eller 10/40 er mye bedre.

Ikke mindre enn 5-xx på den..

Enig i at 10-40 eller 10-30 er å anbefale til den motoren,ellers vil den sannsynligvis begynne å svette olje gjennom pakninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...