Gunnar Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jau, da var det tid for skole igjen. Flere som deler samme skjebne eller? Begynte i dag, meget forsiktig med kun litt info. Og så er det utekonsert med Håkan Hellstrøm i kveld og offisiell åpning i morgen, med Ravi og DJ Løv, før det blir introfest på fredag. Blir vel moro tenker jeg. Og så var det tidenes timeplan da: http://www.hive.no/timeplan/33/C/C00041.htm - Fri hver fredag, og easy start kl. 12 hver mandag. Snakk om langhelg, og det hver eneste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hmm... Ser jo greit ut det der da. Hadde vel mye det samme timetallet i uka når jeg gikk på skolen. Drøyt 4 år siden jeg gikk ut fra HIB. Good Times! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Skolestart mandag...Blir hardt med skole igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Bra det er noen som får langhelg. Jeg begynner mandag kl 8 med mekanikk, deretter matte og fysikk.. Og slutter 16.15 på fredager med et morsomt fag da, kreativ problemløsing! Men langhelger blir det hvertfall ikke dette semesteret.. Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Huff....mandag starter det igjenn........ skoler tilogmed på kveldene for og komme gjennom pensum men til våren er jeg ferdig, går forresten Teknisk Fagskole Skipsteknisk drift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Begynnt på Økonomi og Adminstrasjon.. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Starta også i dag ja! Skal gå påbygningsår jeg da. Kommer til å bli et helvete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 He he, sist jeg sjekka timeplanen min har jeg fri Mandag og Fredag! Blir vel til at jeg jobber de dagene, men alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jeg blir helt deppa når jeg ser den timeplanen ...nyt tiden og friheten...studentlivet er fantastisk...piker, vin, sang og plenty med såkalt akademisk sjølråderett. Husk at et par "puslete" eksamensoppgaver er ingenting i forhold til å levere varen hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Starta også i dag ja! Skal gå påbygningsår jeg da. Kommer til å bli et helvete! Samme her, starter i morra.. 35 timer i uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Har kun 25t/uka... Blir rart å leve på stipend/lån etter man har hatt inntekt tidligere. Men men det må nok gå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Starta også i dag ja! Skal gå påbygningsår jeg da. Kommer til å bli et helvete! Samme her, starter i morra.. 35 timer i uka Her og! Starter på Onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Timeplanen din ser jo grei ut den ja...drøye 6 år siden jeg var ferdig med dataingeniørstudiet på Gjøvik...og jeg savner ikke studentlivet med det evige eksamensstyret langt der fremme for hvert semester. Du verden så bra det er med fast jobb og grei inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå