Gå til innhold

Back to school - tidenes timeplan

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jau, da var det tid for skole igjen. Flere som deler samme skjebne eller?

Begynte i dag, meget forsiktig med kun litt info. Og så er det utekonsert med Håkan Hellstrøm i kveld og offisiell åpning i morgen, med Ravi og DJ Løv, før det blir introfest på fredag. Blir vel moro tenker jeg.

Og så var det tidenes timeplan da: http://www.hive.no/timeplan/33/C/C00041.htm - Fri hver fredag, og easy start kl. 12 hver mandag. Snakk om langhelg, og det hver eneste uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er noen som får langhelg. Jeg begynner mandag kl 8 med mekanikk, deretter matte og fysikk.. Og slutter 16.15 på fredager med et morsomt fag da, kreativ problemløsing! :)

Men langhelger blir det hvertfall ikke dette semesteret.. Men men.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt deppa når jeg ser den timeplanen :lol: ...nyt tiden og friheten...studentlivet er fantastisk...piker, vin, sang og plenty med såkalt akademisk sjølråderett. :D Husk at et par "puslete" eksamensoppgaver er ingenting i forhold til å levere varen hver dag... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeplanen din ser jo grei ut den ja...drøye 6 år siden jeg var ferdig med dataingeniørstudiet på Gjøvik...og jeg savner ikke studentlivet med det evige eksamensstyret langt der fremme for hvert semester. Du verden så bra det er med fast jobb og grei inntekt. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...