Gå til innhold

Hva er dette..?

Psyfoon
 Share

Anbefalte innlegg

Denne høyttaleren (?) ligger på under hanskerommet på passasjersiden.. Er det noe i forbindelse med handsfreesettet som var innstallert i bilen da jeg kjøpte den..?

Gjelder 95' E34.

196.JPG

Og denne skruen ligger bak et sort plastdeksel under sitteputen høyre bak. Er det denne som må løsnes for å få fjernet baksetet? Rart med så stort deksel for en liten skrue, men...

197.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 det er snakk om?

Tror ikke jeg har noe slikt deksel foran baksetet på min. Sitteputa løsner du ved å ta godt tak i forkant og dra opp. Ryggen er skrudd fast med fire plastmuttere (en på hver side, under sitteputa, ved beltelåsene, og to bak armlenet) samt at du må ta ut nakkestøttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 det er snakk om?

Tror ikke jeg har noe slikt deksel foran baksetet på min. Sitteputa løsner du ved å ta godt tak i forkant og dra opp. Ryggen er skrudd fast med fire plastmuttere (en på hver side, under sitteputa, ved beltelåsene, og to bak armlenet) samt at du må ta ut nakkestøttene.

Ja, er E34 ja. 95mod. Har røsket og dratt i sitteputa flere ganger på høyresiden, det er en slakke i den så det virker som den sitter fast (kanskje nettopp i akkurat denne skruen)... Forøvrig så skal jeg ikke av med hele baksetet, tenkte bare å sjekke tilstanden på batteriet.. og i tillegg lete etter midtbeltet, som muligens befinner seg under der en plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte EMM-sport og hørte, de sa at den skruen bak dekselet var feste til minuspolen på batteriet. Og hadde ingenting med løsning av sitteputen å gjøre. Så jeg gikk ut og dro og rykket til jeg ble blå på fingrene men sitteputen vil fortsatt ikke løsne!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og baksete, er ikke den låst med sånn banjofeste lignende sak? Altså, du må trykke noe inn før du kan røske den opp? Det mener jeg å huske at det var, men jeg er ikke sikker, kanskje noen med sånn bil kan sjekke det ut, eventulet se på delefilm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...