Psyfoon Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Denne høyttaleren (?) ligger på under hanskerommet på passasjersiden.. Er det noe i forbindelse med handsfreesettet som var innstallert i bilen da jeg kjøpte den..? Gjelder 95' E34. Og denne skruen ligger bak et sort plastdeksel under sitteputen høyre bak. Er det denne som må løsnes for å få fjernet baksetet? Rart med så stort deksel for en liten skrue, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 E34 det er snakk om? Tror ikke jeg har noe slikt deksel foran baksetet på min. Sitteputa løsner du ved å ta godt tak i forkant og dra opp. Ryggen er skrudd fast med fire plastmuttere (en på hver side, under sitteputa, ved beltelåsene, og to bak armlenet) samt at du må ta ut nakkestøttene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 E34 det er snakk om?Tror ikke jeg har noe slikt deksel foran baksetet på min. Sitteputa løsner du ved å ta godt tak i forkant og dra opp. Ryggen er skrudd fast med fire plastmuttere (en på hver side, under sitteputa, ved beltelåsene, og to bak armlenet) samt at du må ta ut nakkestøttene. Ja, er E34 ja. 95mod. Har røsket og dratt i sitteputa flere ganger på høyresiden, det er en slakke i den så det virker som den sitter fast (kanskje nettopp i akkurat denne skruen)... Forøvrig så skal jeg ikke av med hele baksetet, tenkte bare å sjekke tilstanden på batteriet.. og i tillegg lete etter midtbeltet, som muligens befinner seg under der en plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Ringte EMM-sport og hørte, de sa at den skruen bak dekselet var feste til minuspolen på batteriet. Og hadde ingenting med løsning av sitteputen å gjøre. Så jeg gikk ut og dro og rykket til jeg ble blå på fingrene men sitteputen vil fortsatt ikke løsne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Høyttaleren er jeg nesten helt sikker på at den hører til handsfreesettet som fulgte med bilen da du kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Den såg mistenkelig lik den høytaleren pappa hadde på handsfreen i lastebilen sin før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 EG kan garantere at det er høgtalaren til ein Handsfree.....berre å "røske" vekk dersom resten av settet er demontert..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jupp, det er nok en høytaler fra handsfrisettet som satt i den bilen, altså ettermontert uorginal handsfri. Den kan du trygt fjerne hvis det andre er også fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Og baksete, er ikke den låst med sånn banjofeste lignende sak? Altså, du må trykke noe inn før du kan røske den opp? Det mener jeg å huske at det var, men jeg er ikke sikker, kanskje noen med sånn bil kan sjekke det ut, eventulet se på delefilm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 På bak setet skal det vel vere ein hank i bakkant der med ryggen. er da i alle fall på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 På bak setet skal det vel vere ein hank i bakkant der med ryggen. er da i alle fall på min. Kanskje du har Touring eller iallfall nedfellbart baksete..? Er ingen hanker å se til meg iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Har sedan med nedfellbart baksete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Høyttaleren er til et gammelt Nokia handsfreeset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå