Kevin=) Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hei alle sammen. Jeg lurte på om dere kan stemme på jenta mi som forresten er en bmw jente og kjører bmw 1 serie til å bli mnd modell på nordicface. http://www.nordicface.com/top20.php?pag ... odellnr=52 dette er linken inn til siden hennes håper dere kan hjelpe henne litt =) Tusen takk fra oss begge Camilla og Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 jaja, hvorfor ikke.. 6 fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 5 fra meg! snerten dame det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 tusen takk =) hun jenta på andre plass jukser skjønner dere. er litt kjedelig og det er jo morro at jenta mi blir mnd modell =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 .....6 for å gi all mulig hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 stemte vel 6 en 5-6 ganger:P hehe.. pen dame da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 tusen takk =) hun jenta på andre plass jukser skjønner dere. er litt kjedelig og det er jo morro at jenta mi blir mnd modell =) Har allerede stemt flere ganger på dama di!! Har også gitt stemme til Jenta på 2. flere ganger!! Hva er det som får deg til og si at henne jukser?? Det lurer jeg litt på Hva er mulighetene for å jukse på denne siden?? Venter spent på svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 går jo bare ann å stemme engang pr dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hvem er Wagner Figueiredo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 det er en annen modell som er medlem der. tror ikke at han har vunnet på en ærlig måte gitt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hvem er Wagner Figueiredo ? ein mannleg modell?? (eller berre ein fotograf til resten av jentene??...hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Sorry folkens...det er ikkje spam! Eg berre sit her og registrerar at inlegget sprett opp...gang etter gang...?? Nokon som har opplevd det same?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 går jo bare ann å stemme engang pr dag da Helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Fin jente, gav henne en 6'er jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 tusen takk =) hun jenta på andre plass jukser skjønner dere. er litt kjedelig og det er jo morro at jenta mi blir mnd modell =) Har allerede stemt flere ganger på dama di!! Har også gitt stemme til Jenta på 2. flere ganger!! Hva er det som får deg til og si at henne jukser?? Det lurer jeg litt på Hva er mulighetene for å jukse på denne siden?? Venter spent på svar!! Jeg skal ikke være helt sikker, men man kan slå av og på modemet så man får ny ip adresse. i løpet av f.eks den siste timen har hun klatret opp flere hundre poeng!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg