Fredrik Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Google kan åpenbart brukes til nesten alt http://maps.google.com/maps?q=m%C3%BCnc ... &t=h&hl=en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 åhh, var ikke lenge siden jeg var der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Hehe kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 åhh, er ikke lenge til jeg skal dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Det der var rått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Det er klart flyturistene må få vite hvor fremkostmidlene lages Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Google kan åpenbart brukes til nesten alt http://maps.google.com/maps?q=m%C3%BCnc ... &t=h&hl=en Museet ser bra ut fra denne vinkelen, men det samme gjør olympia stadion og tårnet. Hoved kontoret og fabrikken blir blek i forhold. mvh Thorleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 åhh, er ikke lenge til jeg skal dit missunnelig......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 hvar der for et par år siden jeg.. helt sinsykt.. en kompis av mamma og pappa var importsjef av bmw motorsykler. så vi fikk komme inn i hovedkvarteret (firselyndran)og 3 serie fabrikken..... opplevelse for livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Reiser nedover med BMWCCN om en mnd. Vi skal besøke: - Walkenhorst (BMW/Alpina-forhandler) - AC Schnitzer - Nürburgring - IAA Frankfurt (den lille bilmessen…) - Oktoberfest - Det nye bruktbilsenteret i München (grisedigert!) - Mobile Tradition - BMW M i Garching - Fabrikken i Dingolfing Gleder meg som en unge...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå