Gå til innhold

OT: Stavanger

K Landre
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Da flytter jeg til stavanger i løpet av helgen gitt.

Kom inn på VK1 Brønnteknikk nå for 5 min siden, så jeg lurer da på om det er noen her inne som har gått der eller det er noen som skal bynne der på mandagen..? :wink:

Åsså lurer jeg på i samme slengen om det er mange her inne som bor/ holder til i stavanger? :)

MVH. Kristoffer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Stavanger, og kan glede deg med at vi har en aktiv avdeling av BMWCCN her. Første klubbkveld er onsdag 7.september. Samme kveld er det også Autoslalom, så jeg regner ikke med fullt oppmøte fra start av.

Alt du trenger å vite om klubben finner du på www.bmwccn.no/rogaland

Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, så må du ikke være redd for å ta kontakt. Du når meg på tlf.: 92200400 :-)

Lykke til med flyttingen, og vekommen til Oljebyen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte åog å si at lærerene på stavanger offshore tekniske fagskole er litt små spesi..

Får håpe du får Ragnhild Tveit til hovedlærer, flott dame.

Ellers ser jo skolen ut som en bunkers. Geografilæreren din suger kuk, ekkel svensk dame...

John Gard får du nok i drift og styresystemer, veldig dyktig fyr, veldig kjedelig fag.

Eli aasheim(hvis hun har kommet tilbake, tok ut sykemelding ifjord *psykiske problemer* pilleangst...whatever), hun er en rar lærer..

Hvis du får Odd Wiik Johnsen i samfunn, norsk og engelsk er du heldig. VELDIG kul fyr, kjører bmw 1 serie :wink:

Generelt har skolen en så som så kantine, med stive priser, en kul vaktmester ved navn Nenad, flott utsikt, å du får en del turer rundt på bedrifter, plattformer(hvis de er iland for overhaling/rep.) å div. kurser. Sikkerhetskurset er kjempe kult, stroppe og traverskrankurset er kjedelig, det er også VHF-kurset.

Lykke til, og velkommen til det gode, stygge, forbanna stavangerværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...