K Landre Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Hei, Da flytter jeg til stavanger i løpet av helgen gitt. Kom inn på VK1 Brønnteknikk nå for 5 min siden, så jeg lurer da på om det er noen her inne som har gått der eller det er noen som skal bynne der på mandagen..? Åsså lurer jeg på i samme slengen om det er mange her inne som bor/ holder til i stavanger? MVH. Kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 bor i sandnes... rett utenfor stav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Jeg bor i Stavanger, og kan glede deg med at vi har en aktiv avdeling av BMWCCN her. Første klubbkveld er onsdag 7.september. Samme kveld er det også Autoslalom, så jeg regner ikke med fullt oppmøte fra start av. Alt du trenger å vite om klubben finner du på www.bmwccn.no/rogaland Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, så må du ikke være redd for å ta kontakt. Du når meg på tlf.: 92200400 Lykke til med flyttingen, og vekommen til Oljebyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Det er vel også kjøring på Reve på Søndag? Men det spørs vel om det passer inn i flyttesjauen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Brønnteknikk? Brønnservice..... Jeg bor i Sandnes og jobber innen faget brønnservice world wide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Bor i Sandnes. Som Gaute sier er vi en stor aktiv gjeng i BMWCCN Rog. Møt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Trenger du bøker? Jeg har alle bøkene du trenger. Gi meg en PM så skal vi fikse en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 glemte åog å si at lærerene på stavanger offshore tekniske fagskole er litt små spesi.. Får håpe du får Ragnhild Tveit til hovedlærer, flott dame. Ellers ser jo skolen ut som en bunkers. Geografilæreren din suger kuk, ekkel svensk dame... John Gard får du nok i drift og styresystemer, veldig dyktig fyr, veldig kjedelig fag. Eli aasheim(hvis hun har kommet tilbake, tok ut sykemelding ifjord *psykiske problemer* pilleangst...whatever), hun er en rar lærer.. Hvis du får Odd Wiik Johnsen i samfunn, norsk og engelsk er du heldig. VELDIG kul fyr, kjører bmw 1 serie Generelt har skolen en så som så kantine, med stive priser, en kul vaktmester ved navn Nenad, flott utsikt, å du får en del turer rundt på bedrifter, plattformer(hvis de er iland for overhaling/rep.) å div. kurser. Sikkerhetskurset er kjempe kult, stroppe og traverskrankurset er kjedelig, det er også VHF-kurset. Lykke til, og velkommen til det gode, stygge, forbanna stavangerværet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Bor på Forus jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 hehe, forus Det er sånn midt mellom ingenmannsland det Men ikke få for store forhåpninger K Landre, ikke alle damene i stavanger er like flotte som Aguilera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Er da masse flotte jenter i Stavanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Det er vertfall det inntrykket jeg sitter igjen av etter rekruttskolen på madla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 masse herlige kåte jenter i stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 gikk på skips teknisk drift i fjor. Nenad, heheh. glemmer ikke han så fort. qoute: Iche Plagga (nenad). Det er en grei skole, som kunne vert foruten MR. Myrvang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Når vi først er inne på Stavanger - noen der som kunne tenkt seg å se på en E30 som står på Grasholmen for meg? Grå metallic 2-dørs 320i eid av en Lars.. om noen kjenner til den allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå