Kimkim Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Noen som vet hvor du kan koble puls måleren til en pioneer avix-x1r ?? Må håndbrekk tikobling kobles til? hvis den blir koblet til kan man vel ikke gjøre noe uten om at du står stille eller? bilen er en bmw e 36 Håper på noen raske svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 ingen som vet dette?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 så du får sett tv mens du kjører mener du? jeg koblet min til den skruen som sitter frammerst under brekket, den som peker framover... da får du sett mens du kjører!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 nei ikke det men slik at du får opp målinger hvor fort du kjører.. hvis du skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Ledningen som skal på håndbrekket (grønn), lodder du bare til jordingledningen på kabelsettet til X1en. Kopler du den ikke til vil du ikke kunne gjøre noen ting. Speedosignalet finner du bak speedometeret. MEn jeg må ha årsmodellen på bilen din for å finne ut hvilken farge lednignen er. Du må også kople til ryggesignal. Da kan det være like greit å strekke ledningen bak til bagasjerommet og kople deg til ledninge til ryggelyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 har ikke koblet til noe av det... altså ikke den rosa eller lilla eller hva det var... og min funker da fint, GPS og alt er som den skal.... ser hvor fort jeg kjører og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 Bilen er en 92 mod,hadde vært kjempe fint hvis du kunne finne ut fargen på den,det er jo en god del ledninger bak der:) men holder det og ta ut det lokket nede ved pedalene der eller må du ta ut hele speedometeret og greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 Noen som vet hvor den rosa ledningen skal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Den rosa skal vel til "speed pulse". Jeg kobla denne til en sort og hvit ledning på iso kontakten og den funker fint. På en E34 da vel og merke. Lilla kobler du til bak på ryggelyset og den grønne til jord slik at du får sett film og slikt når du kjører http://www.delta-autotronics.com/Speedsensors.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 På min E36 318is '92, så ligger speedsignalet i iso kontakten, var bare å koble til. Måtte trekke den lilla bak til ryggelyset, å hånbrekkledningen, gjør du som Mr stream sa, legg den til jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå